איראן חוששת מהשמדת חיזבאללה ומתחילה למצמץ!

העיתון “ג’ומהורי-א אסלאמי” (Jomhouri Eslami) יוצא בכותרת ראשית : “ישנם גורמים שמנסים לגרור את איראן למלחמה ישירה עם ישראל”!

עיתון “ג’ומהורי-א אסלאמי” פרסם אזהרה חשובה:
🔹 במצב הנוכחי, יש לשקול מעבר לשיטות אחרות במאבק נגד המשטר הציוני. שינוי השיטה במאבק נגד המשטר הציוני אינו משמעו הפסקת המאבק, אלא דווקא חיזוקו. ניתן להמשיך את המאבק בדרכים מגוונות, ולנצל את ההזדמנות לשינוי השיטה כדי ליצור חזית חדשה ורחבה יותר, שתכלול את כל העולם המוסלמי, ותתמודד עם השליטה הציונית.

כזכור האייתולה חמינאי , מנהיג איראן , פנה לפני כמה ימים לעולם הסוני להתאחד עם העולם השיעי וליצור כוח למאבק בעולם בכלל ובישראל בפרט.  מיותר לציין איזה תגובות ארסיות הוא חטף ממגיבים בעולם הסוני שטענו כי השיעים הרגו יותר סונים מאשר כל גת אחרת בעולם.

🔹 על בכירי הרפובליקה האסלאמית להיות ערניים במיוחד למצב הרגיש והמשברי הנוכחי. ישנם גורמים המנסים לפתות את איראן להיגרר למלחמה ישירה עם המשטר הציוני, ולגרור גם את ארצות הברית למעורבות במלחמה זו.

לאור הנאמר לעיל , האם איראן חוששת שישראל הולכת לעשות לחיזבאללה מה שהיא עשתה לחמאס בעזה ובכך תכרות זרוע חשובה וחזקה ביותר בציר הפרוקסי של איראן במזרח התיכון ולמעשה בכל רחבי העולם ? נראה שכן!!

קרדיט: בן בטש מקבוצת נציב    קרדיט לתמונות : אנאס ניוז