חיזבאללה מנסים לחבל במכונת המלחמה הצה”לית ותוקפים את מפעלי רפא”ל צפונית לחיפה

חיזבאללה הודיע ​​כי “כתמיכה בעם הפלסטיני האיתן ברצועת עזה ובהתנגדות האמיצה והמכובדת שלו, ובתגובה להרג האכזרי של האויב הציוני באזורים שונים בלבנון ביום שלישי ורביעי, לוחמי ההתנגדות תקפו מחנות צבא ומתחמי תעשייה כולל חברת רפא”ל.

רפאל היא אחת משלוש החברות הביטחוניות הגדולות של ישראל, עם 10,000 עובדים ומספר רב של קבלני משנה ונותני שירותים. 

תנועת ההתנגדות הלבנונית חיזבאללה מבצעת מאז תחילת אוקטובר אשתקד תקיפות קבועות נגד עמדות הצבא הישראלי כנקמה על התקפות על עזה ודרום לבנון.

רפאל מערכות לחימה מתקדמות – ויקיפדיה

קרדיט לתמונות: ויקיפדיה

 

ישראל ניהלה את מלחמתה האכזרית בעזה הנצורה ב-7 באוקטובר לאחר שחמאס ביצע מבצע חסר תקדים כנקמה על מעשי ישראל נגד העם הפלסטיני.

ישראל הטילה מצור מוחלט על השטח המאוכלס בצפיפות, ניתקה דלק, חשמל, מזון ומים ליותר משני מיליון פלסטינים החיים בו.

 

חזבאללה טען הלילה כי שיגר עשרות רקטות מסוג פאדי 1 ו-2, לצד מספר רקטות קטיושה, לעבר מתקני התעשייה הצבאית בזבולון, צפונית לחיפה. לטענת חזבאללה, מדובר בתגובה ראשונית של הארגון על מתקפת הביפרים שאירעתה השבוע.

רפאל מערכות לחימה מתקדמות – ויקיפדיה

הערה ברקע הידיעה: כבר התפרסם שמאז ה-7 באוקטובר נכנסו מפעלי רפא”ל ליצור נשק ותחמושת למסלול עבודה של 24-7 כדי למלא את מחסורי צה”ל . ניסיון לפגוע במפעלה המרכזי נועד לחבל במכונה המלחמתית הישראלית שהופנתה כרגע במלוא יכולתה נגד חיזבאללה בלבנון.

חיזבאללה גם מנסה לפגוע בהכנות האחרונות של רפא”ל להכניס את מערכת הלייזר נגד טילים לפעילות מבצעית. יו”ר רפא”ל – שטיינץ אמר לאחרונה כי מערכת הלייזר נגד טילים תכנס בשנה הבאה לפעילות מבצעית אחרי ניסויים רבים בתנאי אמת. 

Hezbollah attacks Rafael defense company in north of Haifa

קרדיט: סוכנות הידיעות האיראנית – מאהר