פסטיבל הצביעות וזירת הלחימה המוזנחת

כבר זמן רב אני כותב לכם על מלחמת התודעה שאויבי ישראל המבקשים להשמידנו מנהלים נגד מדינת ישראל ומתנהלת בתקשורת וברשתות החברתיות.

פעם אחר פעם אנו רואים פסטיבל צביעות והתחסדות חדש שמיוצר ע”י איראן וארגוני הטרור, ופעם אחר פעם אנו רואים את האידיוטים השימושיים שמופעלים ע”י מכונות התעמולה האיראניות / הפלסטיניות / שאר חלאות, יוצאים בהצהרות גינוי לישראל וצעדות תמיכה בטרור ברחובות ערי העולם “הנאור”.

שיאי צביעות חדשים ראינו אך לאחרונה, כאשר איראן, חיזב-זבאללה, ארגוני הטרור הפלסטינים, המיליציות של החות’ים, ושאר “חסידי אומות העולם” מסוגם, פרסמו הודעות גינוי נגד ישראל שתקפה את מחבלי חיזבאללה בקומת מרתף בבית ברובע הדאחייה בבירות, ואמרו שישראל “תקפה בניין בלב אוכלוסייה אזרחית” ובכך ביצעה “פשע מלחמה”, ומתעלמים לחלוטין שבמשך שנים ארוכות חיזבאללה והפלסטינים יורים רקטות על האוכלוסייה האזרחית בישראל, ואזכיר גם שעשרות שנים שמחבלים פלסטינים רוצחים אזרחים ישראלים.

 

הצביעות זועקת לשמים, והעולם “הנאור” שותק, שהרי ירי רקטות חסר אבחנה על אוכלוסייה אזרחית ישראלית, ולרצוח ישראלים הפך להיות דבר שבשגרע, אבל חלילה שישראל תגיב ותכה בטרוריסטים שרוצים לרצוח ישראלים, כי אז, הרי זה יהיה “לא מידתי” או “פשע מלחמה” וקשקושים אחרים…!

אנו עדים גם לשיאי התחסדות חדשים של אידיוטים שימושיים בשירות איראן וארגוני הטרור, כולל מגועליטיקאים מארגון הכלום (סליחה, האו”ם) מהאיחוד האירופי, ומחלק ממדינות העולם “הנאור”, שהגיעו בצורת גינוי “מתקפת הביברים” ומתקפת מכשירי הקשר של חיזב-זבאללה, וראינו גינויים על “מתקפה חסרת אבחנה” וקשקושים אחרים מהזן האנטי ישראליים / פרו-טרוריסטי.

 

צביעות מתחסדת זו מתעלמת מהעובדה הבסיסית שמדובר במכשיר תקשורת של ארגון הפשע והטרור השיעי מלבנון, שהוחזקו באופן בלעדי בידי מחבלי חיזב-זבאללה, ובידי “צדיקים חובבי ציון” של משמרות המהפכה בלבנון וסוריה, כגון שגריר איראן בלבנון, שקיבלו את הזימוניות מידי חיזב-זבאללה. הרי אין יותר ממוקד מזה. אבל כתמיד האידיוטים השימושיים תומכי הטרור, לא נותנים לעובדות לבלבל להם את המסר שהם צריכים להעביר נגד ישראל בשירות איראן וארגוני הטרור…!

לכל הצבועים והמתחסדים ממשטר המולות, מארגוני הטרור המופעלים על ידם, כולל מארגוני הטרור הפלסטינים, ולכל האידיוטים השימושיים בעולם “הנאור” (ולצערי גם בקרבנו) אומר בצורה פשוטה וקלה להבנה – אם אתם לא רוצים שישראל תפציץ מטרות “בלב אוכלוסייה אזרחית”, אל תסתתרו מתחת ומאחורי אוכלוסייה אזרחית, אל תמקמו מפקדות, מחסני אמל”ח ומעבדות חומרי נפץ, מתחת לבתי מגורים / גני ילדים / בתי ספר / מרפאות / בתי חולים / מסגדים / מתקני ספורט / מתקני או”ם.

הגיע הזמן שמדינת ישראל תעלה להתקפה גם בזירת המלחמה המוזנחת – זירת המאבק על התודעה ועל דעת הקהל העולמית, ותסביר את המובן מאליו לכל הצבועים והמתחסדים בעולם “הנאור” שבאים בטענות, שמגנים ולוחצים, מאיימים ומחרימים אבל הכל רק נגד ישראל, שיתחילו לדרוש מארגוני הטרור להפסיק לירות ירי חסר אבחנה על אוכלוסייה אזרחית, ולהפסיק להשתמש באזרחים שלהם עצמם, כמגן אנושי. זה עד כדי כך פשוט.

 

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות