מבט לעבר מלחמת רוסיה- אוקראינה: אז מה קורה הבוקר?

אז מה קורה הבוקר?

1. אם לא הבלגאן באזורינו העניין הזה, שאוקראינה פלשה לתוך השטח הרוסי היה מרעיד את העולם.

2. מאז מבצע ברברוסה – 22 ביוני 1941, שם פלש צבא הוורמכט הנאצי לרוסיה לא היה אירוע מכונן כזה.

3. הפלישה לרוסיה אושרה מעל לכל צל של ספק ע”י אירופה, ארה”ב וכוחות נאט”ו – לדעתי הכוונה להתכונן להחלפת שלטון אפשרי בארה”ב “ואינוס” אוקראינה לוותר על שטחים תמורת הפסקת אש.

4. להבדיל ממרבית “הפרשנים” שטוענים, שרוסיה הופתעה אני חושב, שזה ממש לא נכון – הרי החונטה הסובייטית היא דיקטטורה, דיקטטורה מהסוג הכושל הזה חייב תמיד לחפש מלחמה על מנת לדכא את רצון העם למרוד בו. המצב בו המלחמה סטטי ולא מתקדם לשום מקום לא טוב לאף אחד מהצדדים – העם הרוסי לא רוצה להלחם במלחמת ברירה עבור פוטין והכנופייה שלו, אז מה עושים? קופצים על המציאה, שאוקראינה פלשה לשטח רוסי, מכריזים על מצב חירום וסכנה לאומה ומגייסים חיילים רוסים ולא רק שכירי חרב מוסלמים, “כי צריך לשמור על רוסיה”.

5. ושוב פעם במזרח התיכון – כמות ספינות המלחמה הגדולה ביותר מאז מלחמת העולם השנייה – כמות עוצמת האש, שקיימת בים לא פחותה מהעוצמה במלחמת המפרץ הראשונה והשנייה.

6. ואם יש שינוי בצורת החשיבה לגבי אישור פלישה לתוך שטח רוסי, אז אולי יש גם שינוי לגבי תקיפת המתקנים הצבאיים והכלכליים בתוך איראן?

7. איזו מדינה חוץ מישראל וכמובן ערב הסעודית הכי חוששת מאיראן גרעיני? פקיסטן!! – המדינה הזאת (סונית) לא רוצה להיות בתוך סנדוויץ’ של האויבת הגדולה שלה הודו, מעצמה גרעינית לבין איראן, שהיא סוג של “ידידה” של הודו.

8. אף אחת משכנותיה של איראן אינה ידידה שלה, אולי מלבד ארמניה (שהיא כלום ושום דבר) וקצת עירק – יש מצב, שאנחנו בתחילתו של תהליך לפירוק חלק גדול משטח איראן?

Ukraine Invade Kursk | How 1,000 Ukraine Troops Entered 30 Km Into Russia,  What They Plan Next

קרדיט: המשקיע ששוקע בטלגרם     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות