משעל ואבו מרזוק חושפים את בגידת איראן וחיזבאללה בחמאס עזה

ראש תנועת חמאס בחו”ל, חאלד משעל, האשים את איראן וזרועותיה שסחרו זה מכבר בעניין הפלסטיני באמירות ובנאומים גזעניים וכשהגיעה שעת האמת, היא נטשה את עזה ואנשיה והשאירה אותם לבד להתעמת עם ישראל ובני בריתה.

בראיון לטלוויזיה “אל-ערבי” אתמול אמר משעל כי על מדינות ערביות ואיסלמיות וידידים לעניין הפלסטיני בעולם לעצור את הפשעים המבוצעים נגד תושבי רצועת עזה.

בתשובה לשאלה על דרום לבנון ולהצהרות של גורמים איראנים על הרחבת חזית המלחמה אם התוקפנות נגד עזה תימשך, אמר משעל כי יש בדרום לבנון פעילות (נגד ישראל) מצד הפלגים וחיזבאללה. 

מה שקורה זה בסדר, אבל לא מספיק. הוא הוסיף שההיסטוריה לא נוצרת על ידי משחקים ומצעדים ספציפיים, ביישנים ומהוססים, אלא על ידי הרפתקאות מחושבות היטב, כמו ההסתערות ב-7 באוקטובר שהוכנה בקפידה.

 

אבו מרזוק: אין תיאום

לפני מספר ימים שבר חבר הלשכה המדינית של חמאס, מוסא אבו מרזוק, את שתיקתו, והדגיש את חוסר התיאום עם איראן וזרועותיה בכל הנוגע להתמודדות עם ההסלמה הישראלית בעזה.

בתשובה לשאלה על אופי התיאום במהלך ראיון לערוץ הטורקי TRT, אמר אבו מרזוק, למרבה הצער, אין תיאום, למעט כמה התקשרויות ודיאלוגים.

הוא הוסיף: למען האמת, ציפינו שהאינטראקציה עם האירוע תהיה הרבה יותר גדולה ממה שקרה היום, וקראנו להם להשתתף יותר אם ירצו בכך.

הצהרותיהם של בכירי חמאס חושפות את ריקנות טענותיהם של איראן וחיזבאללה, שמנהיגיהם, כולל חסן נסראללה, דיברו זה מכבר על איחוד שדות הקרב נגד ישראל במקרה של עימותים כלשהם.

"משעל

קרדיט: אוריינט ניוז    קרדיט לתמונה רשתות חברתיות