מפקד כוח קודס האיראני מסייר פעם שניה באזורים שנפגעו מרעש האדמה בסוריה

אתמול, יום שישי, סייר מפקד כוח קודס של משמרות המהפכה האיראניים, איסמעיל קאאני, בערים חלב ולטקיה, בביקורו השני לאחר רעידת האדמה ההרסנית ב-6 בפברואר.

סוכנות הידיעות האיראנית פארס דיווחה כי ביקורו של מפקד כוח קודס בא בתואנה של בדיקת האזורים שנפגעו ברעידת האדמה בשתי הערים. 

סוכנות פארס  טענה כי "קאאני ביקר באזורים שנפגעו בנפות חלב ולטקיה, כדי לפקח מקרוב על תהליך העברת הסיוע לנפגעי רעידת האדמה".

קאאני בחאלב לפני בשאר אל אסד

לפני שראש המשטר הסורי הגיע אליה לאחר שנפגעה ברעידת האדמה,  ב-8 בפברואר האחרון, ביקר איסמעיל קאאני בעיר חלב, וסייר בשכונותיה המזרחיות בליווי הקונסול האיראני שם נואב נורי עם מספר מפקדי המיליציות, וחבריו צילמו אותו מול האתרים שבהם פועלים המנגנונים האיראניים לשיקום נפגעי רעידת האדמה.

קאאני פתח שני מקלטים, הראשון במסגד אל-נוקתא (משהד אל-חוסיין), והשני קרוב לראשון ובסביבת הקונסוליה האיראנית . בתקופה שלאחר ביקורו של קאאני התרחבה עוד יותר עבודתם של הכוחות והמיליציות האיראניות כך שהם השתלטו כמעט לחלוטין על זירת העיר חאלב  לאחר שפגעה בה רעידת האדמה, והם גם פיקחו על הריסת עשרות מבנים שנפגעו מהפצצת המשטר הסורי ובני בריתו שרעידת האדמה רק השלימה אותם.

קרדיט: סוריה טי וי