סצנה נוגעת ללב: צעירה חוגגת את סיום לימודיה מול הבאסטה של אביה בשוק

באירוע המשקף  את רגשות הנאמנות מחד, ואת הטרגדיה הכלכלית שבשאר אל-אסד הוביל אליה את האנשים באזורי שליטתו, מאידך, בחרה צעירה בטרטוס לכבד את אביה הקשיש בדרך שהביע רגשות של אהבה, הכרת תודה וגאווה.

במהלך השעות האחרונות, רשתות הפיצו בפלטפורמות המדיה החברתית בסוריה הקלטה בה נראית הצעירה, רזאן סולימאן, חוגגת את סיום לימודיה בפקולטה לחינוך בשוק טרטוס בו עובד אביה.

בהקלטה נראית רזאן הצעירה לובשת "גלימת בוגר" ומחזיקה בידה חבילת ממתקים, לפני שהיא ניגשת לאיש הקשיש היושב על כיסאו ליד דוכן ירקות, שהתברר כאביה.

מיד כשהגיעה אליו, השתחוותה הצעירה לנשק את ידו, ואז חיבקה אותו והגישה לו זר פרחים. נראה היה שמישהו לידה הדליק זיקוקים מחוברים לעוגה עם הכתובת "אבא הוא הגדול שלי לעולם."

חלק מהעוברים והשבים שבחו את התנהגותה של הצעירה והריעו לה בהערצה על יוזמתה האדיבה והמלאה המשופעת באהדה, כבוד והערכה למה שאותו זקן עשה וסבל כדי שאותה צעירה תסיים את לימודיה באוניברסיטה בפקולטה לחינוך.

https://www.facebook.com/watch/?v=1075338667197054

ההקלטה, שזכתה לתפוצה רחבה, עוררה סערת תגובות בפלטפורמות התקשורת, בצל שבח יוזמתה של הצעירה והיזכרות בהקרבה של ההורים על מנת שילדיהם יזכו בחינוך הטוב ביותר.   

צרותיהם של ראשי משפחות בסוריה גברו לאור ההידרדרות במצב הכלכלי והמחירים הגבוהים של כל המצרכים והשירותים הבסיסיים, אשר אילצו את רוב הקשישים לעבוד כדי להבטיח פרנסה לילדיהם.

الشابة رزان سليمان ووالدها

קרדיט: רשתות חברתיות ואוריינט ניוז