סוריה: המיליציות האיראניות ומשמרות המהפכה נלחמות בהדלפות הביטחוניות

מפקדי המיליציות האיראניות בנפת דיר א-זור , שבמזרח סוריה , ערכו פגישה ביטחונית, ראשונה מסוגה באזור, שכללה מפקדים מעיראק, לבנון וסוריה, כדי לדון בפריצות הביטחוניות בשורותיהם.

באתר החדשות הסורי – "נדה אל-פורת" נכתב כי חאג' "כמיל", מפקד המיליציה של משמרות המהפכה האיראניים במחוז דיר א-זור, קיים פגישת ביטחונית בדרג גבוה באחד המפקדות החשאיות בעיר דיר אזור.

באתר הוסיפו כי בפגישה השתתפו גם "אבו ראמה אל-עיראקי", מפקד מיליציית "אסאיב אהל אל-חק", "אבו אל-פידא אל-עיראקי", מפקד מיליציית "חיזבאללה" העיראקית, " אבו עלי אל-כרבלאי", מפקד מיליציית "גדודי אימאם עלי",  "אבו זינב אל-לבנאני" אחראי על "חיזבאללה" בעיר אל-בוכמאל, חאג' "עאדל", אחראי על "חיזבאללה" בדיר א-זור, וכן חאג' "אמירי" אחראי על התגבור במשמרות המהפכה.

("أبو راما العراقي" قائد مليشيا "عصائب أهل الحق"، و"أبو الفداء العراقي" قائد مليشيا "حزب الله" العراقي، و"أبو علي الكربلائي" قائد مليشيا "كتائب الإمام علي"، و"أبو زينب اللبناني" مسؤول "حزب الله" في البوكمال، والحاج "عادل" مسؤول "حزب الله" بديرالزور، والحاج "أميري" مسؤول الدعم في الميليشيا)

מקורות דיווחו כי נושא הפגישה התמקד בנקיטת אמצעים בדרגים הגבוהים ביותר להגבלת הדלפות ביטחוניות המתרחשות בשורות המיליציות, ולנסות לזהות את משתפי הפעולה עם גורמים חיצוניים.

המקורות הדגישו כי אחת ממטרות הפגישה הייתה גם להעלות את רמת הזהירות וחשאיות התנועות, ובמהלך פעולות קליטה ואחסנה של אמצעי לחימה, ולהעלות את המוכנות המבצעית של הסגל  תוך אימון המספר הגדול ביותר האפשרי של כוח אדם בשימוש במל"טים, בנוסף לסיוע כספי למשפחות ההרוגים שנהרגו בפיצוץ מוקשים במדבר אלבוכמאל. לפני יומיים ניתנו משכורות החודשים האחרונים שהתעכבו לאחר שנוצר מצב של חוסר שביעות רצון בקרב הלוחמים בשל איחור בתשלום החובות להם.

המקורות ציינו כי הפגישה התקיימה בבניין בתוך פארק אל-כרמיש – الكرميش במרכז "חויג'ה סכר" – حويجة صكر, הממוקם בעיר דיר א-זור.

ראוי לציין כי המיליציות האיראניות שולטות בצמתים מרכזיים בעיר דיר א-זור ובאזוריה הכפריים, ומגייסות עשרות צעירים מהחמולות המקומיות למיליציות שלהן הפזורות ברחבי העיר.

קרדיט: בלדי ניוז