ארה"ב דורשת מישראל לזהות את היורים בעיתונאית האמריקאית אבו עקל'ה

ככה זה שממשלה של טירונים שלא מבינה את הסחר-מכר הפוליטי על הבמה העולמית ומניחים, באוזלת ידם כי רבה, לפתחה של מדינת ישראל הזמנה להמשך לחץ שיכול להביא לפגיעה ישירה בחיילי צה"ל . ואנחנו חשבנו שממשלת ישראל מגנה על חיילי צה"ל ולא מסתתרת בפחדנות מאחורי החיילים. הגיעה הזמן לנפנף את כל מי שמנסה לקשור את ידי מדינת ישראל להגן על עצמה מפני דורשי רעתה.

העולם הצבוע ובטח העולם הערבי הם האחרונים שיכולים להטיף לנו מוסר.

לסלק את רשת אלג'זירה הפרובוקטיבית מישראל עד לסיום הפרשה!

(לא, אני לא תמים. למדינת ישראל יש יותר מדי אינטרסים עם קטאר, בעלת אלג'זירה , ולכן לא יעשו כלום , כולל למכור חיילים ,שבעיניהם הם לא יותר מבשר תותחים על מזבח הפוליטיקה הפנימית)

 

ביום שני קראה ארצות הברית לישראל להשלים את חקירתה ולזהות את האחראים להרג העיתונאית שירין אבו עקל'ה.

בהתייחס להודעה של צה"ל כי ייתכן שאחד מחייליו ירה את היריות שהרגו את העיתונאית הפלסטינית-אמריקאית במאי האחרון, אמר דובר מחלקת המדינה, נד פרייס: "אנו מברכים על החקירה הישראלית על התקרית הטראגית הזו, ואנחנו מדגישים שוב את החשיבות של זיהוי אחראי במקרה זה".

"שרין הייתה לא רק אזרחית אמריקאית, אלא גם כתבת אמיצה, שעבודתה כעיתונאית והמרדף אחר האמת זיכתה אותה בכבוד של הקהלים ברחבי העולם", אמרה פרייס.

משפחתה של העיתונאית הפלסטינית-אמריקאית שירין אבו עקל'ה דחתה את תוצאות החקירה של צה"ל על הירצחה, וקראה ל"חקירה מקיפה של בית הדין הפלילי הבינלאומי".

המשפחה אמרה כי ממשלת ישראל והצבא פרסמו מסתירים את האמת ונמנעים מליטול אחריות להריגת שירין אבו עקל'ה, וכי החקירות העצמאיות שנערכו על ידי CNN ו-Associated Press, וכן ניו יורק טיימס, אל-ג'זירה, אל-חק, בצלם, האו"ם ואחרים הוכיחו שחייל צה"ל הוא שירה והרג את שירין.

עוד נמסר בהודעה: "עם זאת, כצפוי, ישראל מסרבת לקחת אחריות על רצח שירין".

משפחת אבו אקלה ממשיכה לדרוש מממשלת ארה"ב ליישם את התחייבויותיה ולעשות מעשה , והביעה את תקוותה לחקירה אמריקאית מקיפה, עצמאית ואמינה שתוביל להטלת אחריות, שהיא המינימום שממשלת ארה"ב צריך לעשות עם אחד מאזרחיה.

המשפחה גם ממשיכה לקרוא לחברי קונגרס רבים, ארגוני חברה אזרחיים, עיתונאים והציבור, להמשיך ללחוץ על נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ושר החוץ אנתוני בלינקן להמשיך בפעולות משמעותיות. (קרדיט: ערבי 21)

فيديو يوثق جريمة قتل شيرين أبوعاقلة (شاهد) - الخليج الجديد

 

קרדיט לתמונות: אלחליג אלגדיד  ורשתות חברתיות