ממשלת תימן מאשימה את איראן בניסיון להציף את שטחה בסמים

אל-עריאני: הברחת סמים היא חלק מהאסטרטגיה של איראן להרוג תימנים ולפגוע בביטחון וביציבות המדינה

ממשלת תימן האשימה את המשטר האיראני בניסיון להציף את שטח תימן בסמים כחלק מהאסטרטגיה שלה להרוג תימנים, ולפגוע בביטחון וביציבות של תימן והאזור.

זה קורה שעות לאחר שרשויות הביטחון בנפת אל-מחרה שבמזרח המדינה הודיעו כי סיכלו ניסיון של מלחים איראנים להבריח כמויות גדולות של סמים מסוכנים לתימן.

שר ההסברה התימני, מועמר אל-עריאני, אמר כי המשטר האיראני אינו מסתפק בהברחת טילים בליסטיים, מל"טים, נשק ותחמושת, ומומחים לייצור מוקשים ומטעני חבלה למיליציה החות'ית כדי להרוג תימנים.

אל-עריאני אמר לעיתונות כי המשטר האיראני ניסה בכוונה להציף את תימן בסמים כחלק מהאסטרטגיה שלו להרוג תימנים, ולפגוע בביטחון וביציבות של תימן והאזור.

הוא הצביע על כך שהמשטר האיראני ממשיך להשתולל באזור על ידי הקמת מיליציות עדתיות חמושות לניהול מלחמות פרוקסי, להפר את הביטחון והיציבות של האזור, לאיים על נתיבי השיט ולהבריח נשק וסמים, תוך ניצול השתיקה הבינלאומית והעלמת עין משיטות הטרור שלה, המהוות הפרה בוטה של ​​חוקים ואמנות בינלאומיים.

משטרת אל-מאהרה מחשפה כי לאחר ניטור ומעקב, שנמשכו קרוב לחודש, נתפס כלי ימי, ועל סיפונו שישה מלחים איראנים, שהביאו מוות לתימן באמצעות ייצוא הסוגים המסוכנים ביותר של סמים (שאבו – קריסטל מת'), שסווג כקטלני ביותר מבין סוגי הסמים.

קרדיט: אלערביה