הגיג מעורר מחלוקת של שחקנית סורית: נישואים הם חוזה שכירות לזמן מוגדר

בספונטניות הרגילה שלה, הדליקה השחקנית הסורית, נזלי אל-ראוואס, דו שיח סוער בפלטפורמות המדיה החברתית, לאחר שכתבה כי "חוזה הנישואין צריך להיות כמו כל חוזה אחר, כמו חוזה שכירות לתקופה קצובה. ניתן לבטל או לחדש, חוזה בהסכמה".

אל ראוואס נימקה את דעתה בכך שקיימות התפתחויות רבות בחיים שעלולות לקרות לאדם, מה שהופך אותו למודע יותר, ולכן יש לו דרישות שאינן קיימות עוד בבן הזוג, כמו גם שינויים שהשפיעו על מושגים מסורתיים, כולל מושג הנישואין בעידן המודרני.

באשר למערכת היחסים הנוכחית שלה עם בעלה לשעבר, האמן ג'לאל שמוט, היא ציינה כי הוא מאוד קרוב אליה ברמה האישית, והדגישה כי למרות פרידתם, הוא "כמעט מתגורר" בביתה ונוכח מדי יום איתה ועם שתי בנותיה, טיה ולאה.

אל-ראוואס ציינה שהידידות שיש לה כיום עם שמוט טובה בהרבה מיחסי הנישואין שהיו קיימים, ותיארה אותו כאדם משכיל שהיא יכולה לסמוך עליו בהחלטות רבות וחשובות ברמה המקצועית והמשפחתית.

אל-ראוואס אמרה שלא אכפת לה מהרעיון להתחתן בשנית, אבל בצורה מצחיקה היא חשפה שמי שיציע לה נישואין יצטרך לקבל את שתי בנותיה ואת בעלה לשעבר כחבר קרוב התופס חלק מהותי בחייה…

ולך הקורא הנבוך לא נותר אלא לנחש האם השחקנית המצודדת עזבה את בעלה בגלל שרמת הדרישות שלה כבר לא פוגשת את בעלה או שמא בעלה נטש כי יופיה היה בר חלוף וכי התמונה מציגה מראה לא קיים מהעבר ?

נזלי אל-ראוואס:

קרדיט: https://annasnews.com/