איך הרגו האוקראינים את "ארבעת הגנרלים הרוסים"?

העיתון האמריקני " וול סטריט ג'ורנל " חשף , ביום רביעי, פרטים על הטקטיקות שבהן השתמשו הכוחות האוקראינים כדי לאתר את הגנרלים של הצבא הרוסי המשתתפים בפלישה ולאחר מכן להרוג אותם, בצעד שמצביע על חולשת השיטות והטכניקות שאימצה מוסקבה במלחמה הנוכחית.

עד היום פורסם כי 4 הגנרלים הרוסים ,שנהרגו באוקראינה מאז החלה הפלישה ב-24 בפברואר, הם הגנרל אנדריי קולסניקוב, מפקד המחוז הצבאי המזרחי, גנרל ויטלי גראסימוב, ראש המטה של ​​ארמייה 41, הגנרל אנדריי סוחוביצקי והגנרל אולג מיטאייב.

העיתון ציטט אדם מהמעגל הקרוב של נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי שאמר כי "על צוות מיוחד של כוחות המבצעים המיוחדים של המודיעין הצבאי האוקראיני הוטל לאתר ולתקוף קצינים רוסים".

הגורם, ששמו לא נחשף, הוסיף כי חברי הצוות מחפשים אחר גנרלים, טייסים ומפקדי ארטילריה בכירים".

"יש להם את כל הפרטים, השמות והמספרים בצבא", אמר והוסיף כי הגנרלים היו אז מותקפים או על ידי ירי צלפים או על ידי ארטילריה.

"הקבוצה משתמשת בכל האמצעים העומדים לרשותה כדי לאתר קצינים רוסים, שלעתים קרובות אוכנו באמצעות ציוד רדיו לא מוצפן, עם שידורים שניתן ליירט או למפות", ציין.

גורמים במערב אמרו כי אימונים בטכניקות אלו והשימוש ברחפנים ובנשק נ"ט שסופקו על ידי מדינות נאט"ו סייעו לאוקראינה לשבש את ההתקדמות הרוסית ולסכן קצינים רוסיים בכירים.

הגורמים מאמינים עוד שיהיה קשה להביא גנרלים אחרים במקום אלו שנהרגו בגלל הניסיון הרב שלהם בשטח.

על פי הדיווחים, הכוחות הרוסיים חוו ירידה משמעותית במורל, גם בשל מזג האוויר הקפוא, כשהטמפרטורות ירדו לכדי תשע מעלות מתחת לאפס. 

לחלק מהיחידות הצבאיות, לאחר שבילו יותר משלושה שבועות בשטח, נגמר האוכל, הדלק והתחמושת.

Horrific Images Capture The Sheer Brutality Of War In Ukraine

קרדיט: אלחורה ורשתות חברתיות