לראשונה: הכורדים בתמרונים משותפים עם צבא סוריה בפיקוד רוסי

לראשונה רוסיה התחילה, גם,  לאמן טייסים סורים על מטוסי קרב חדישים, אולי כהכנה לקראת מהלך גדול של חידוש פני חיל האוויר הסורי שלמעשה אינו קיים כלל בפועל

המיליציה הכורדית "הכוחות הדמוקרטיים הסוריים – SDF" ערכה אתמול, שני, תמרונים צבאיים משותפים עם כוחות צבא סוריה ורוסיה במחוז א-ראקה.

באתר החדשות הסורי –  "פרת פוסט" המקומי נמסר כי ה-SDF ערך תמרונים צבאיים משותפים עם רוסיה ויחידות המשטר באזורים הכפריים של עין עיסא וטל עביאד, ובמקביל להגעתם של 3 אוטובוסים שהובילו את חיילי צבא סוריה לחטיבה 93 בעין עיסא, לאחרשהגיעו מהעיר טבקה.

שלשום, יום ראשון, ערכו מטוסי קרב רוסיים תמרונים צבאיים על קווי המגע עם "הצבא הלאומי" מצפון לחסאקה.

מקורות מקומיים מסרו כי מטוסי קרב ומסוקים רוסיים ביצעו תמרונים סמוך לקווי המגע עם "הצבא הלאומי" באזורי תל תאמר ובאזור הכפרי המערבי שלה, מצפון לחסאקה.

התמרונים הללו מגיעים ימים לאחר שהכוחות הרוסיים שלחו מטוסי קרב מדגם "סוחוי" לבסיס הצבאי שלהם בנמל התעופה הצבאי טבקה, ממערב למחוז א-רקה, וקמישלי באזור הכפרי של מחוז חסקה.

מקורות אמרו כי רוסיה שלחה מטוסי קרב במטרה לערוך אימונים לטייסי חיל האוויר הסורי וללמדם להשתמש בהם ולפתח את כישוריהם להטיס אותם.

הוא הוסיף כי מספר המטוסים שנפרסו בפצון מזרח סוריה הוא 11, המחולקים כך:  8 בנמל התעופה טבקה, ו-3 בנמל התעופה קמישלי, וכמו כן יצא לדרך קורס צבאי לאימונים עיוניים.