מושל צפון סיני: מצרים מתכננת ליישב בסיני 3,5 מיליון אזרחים

מושל צפון סיני, האלוף מוחמד שושא –  محمد شوشة, אמר כי ממשלת מצרים מתכננת ליישב 3.5 מיליון אזרחים בסיני בקהילות מגורים חדשות.

הוא הוסיף כי ההתכנסויות הללו הן "אלנת'ילה 1, אלנתילה 2, טאוויל אלחמיד, סדר אלחיטאן, אלתמד, אלחפג'ה, חאשם אל-ג'אד, אום מפרוט, אל-דפיף, אל-נוואפה, אלקילו 61 בבגדאד שבמרכז אלחסנה " (“النثيلة 1، النثيلة 2، طويل الحامض، صدر الحيطان، التمد، الخفجة، خشم الجاد، أم مفروث، الدفيف، النوافعة، الكيلو 61 ببغداد بمركز الحسنة”).

הוא הוסיף, בהצהרות שפרסמו המקומונים, כי הצעד מיושם לאחר הקמת 11 אשכולות פיתוח משולבות באזור מרכז סיני, בעלות של כ -4 מיליארד ו -57 מיליון לירות מצריות.

הוא הסביר שלכל מתחם יהיו מתקנים משולבים, ושיכלול שטחים חקלאיים מאובזרים, בית, דיוואן, מסגד, בית ספר לחינוך יסודי, אולמי ספורט, מתקני שירות שונים ופעילויות ופרויקטים יצרניים.

המושל הסביר כי במפגשים התפתחותיים יוצעו לאזרחים, חבילת סיוע שתכלול בית ושטח בגודל של 5 פדנים, כולל רשתות השקיה.

השבוע אמר ראש הרשות ההנדסית של הכוחות המזוינים המצרים, אחאב אל-פאר, כי ב -30 ביוני 2014 הזמינה הרשות 418 פרויקטים בחצי האי סיני בתחומים שונים, בעלות כוללת של 486 מיליארד לירות מצריות.

הוא הוסיף כי 276 פרויקטים כבר בוצעו בעלות של 198 מיליארד ליש"ט, 110 פרויקטים מיושמים כעת בעלות של 206 מיליארד ליש"ט, ו -32 פרויקטים מתוכננים בעלות של 82 מיליארד ליש"ט.

קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות