דיווח: חיזבאללה עיראק מעביר כוחות ממזרח סוריה וסביר שחלקם יגיעו לדרעא

במהלך היומיים האחרונים החלה מיליציית חיזבאללה העירקית לשלוח את פעיליה מעיר המחוז אלבוקמאל ומהכפרים סביבה, במזרח מחוז דיר א-זור , לכיוון מערב סוריה במטרה לחזק את חזיתות הלחימה הפעילות.

כתב רשת החדשות הסורית –  "עין אל-פרת" באזור אמר כי חיזבאללה העיראקי העביר כ -150 לוחמים ללא נשקם במהלך 48 השעות האחרונות בקבוצות קטנות ובמכוניות אזרחיות כדי להימנע מתקיפתם על ידי כלי טייס אמריקאים .

חיזבאללה העיראקי אוסף את אנשיו, המיועדים למשלוח מערבה , באזורים שבשליטת משמרות המהפכה באלבוכמאל, במיוחד ליד מבנה האגודה הקהילתית, ואז שולח אותם במכוניות אזרחיות שכוחות המשטר הסורי החרימו מהעם בתואנה של גיוס כללי.

כתבנו, שציטט מקורות יודעי דבר, מעריך כי היעדים אליהם יופנו התגבורות יהיו חזיתות באזור אידליב, או במחוז דרעא שבדרום סוריה, מכיוון ששני האזורים עדים כיום לקרבות בין צבא סוריה לכוחות המורדים  ולפעולות צבאיות אחרות.

ראוי לציין כי חיזבאללה העיראקי נערך בימים אלה לשלוח קבוצות תגבורות חדשות אל מחוץ לדיר א-זור כדי שישתתפו בפעולות לחימה נגד המורדים בדרעא  או לאזור הכפרי הדרומי של מחוז אידליב בצפון המדינה.

כתב הרשת מציין כי קשה לקבוע לאיזה יעדים מופנים כוחות התגבור כשהם עוזבים את אזור אל-בוקמאל במזרח סוריה משום שהמיליציה לא אומרת זאת לאנשים עצמם ורק שהם כבר נמצאים בדרכים הם נוכחים לדעת לאן פניהם מועדות . 

חיזבאללה העיראקי מעביר תגבורת צבאית מאל-בוקמאל .. וסביר להניח שהיעד יהיה דארע