"מומחים איראנים לשיגור טילים מכל הסוגים התפרסו במזרח סוריה"

הבוקר דיווחה רשת החדשות במזרח סוריה – "עין אלפראת" (عين الفرات) כי מומחי צבא איראנים הגיעו לעיר המחוז הגדולה במזרח סוריה – אלבוכמאל ,שהבמזרח מחוז דיר א-זור ,הנתונה לשליטת המיליציות השיעיות הנתמכות ע"י איראן .

רשת החדשות ידעה להגיד כי המומחים האיראנים הגיעו מאיראן אחרי שחצו ברכבים את שטח עיראק.

על פי הרשת מדובר ב-4 מכוניות שהסיעו 10 מומחים איראנים שנכנסו לשטח סוריה מאדמת עיראק דרך מעבר הגבול הלא חוקי , והלא רישמי , מעבר פסי הרכבת – معبر السكك , הנמצא בשליטה איראנית מלאה והמאפשרת לגורמים מטעמה לחצות את הגבול בין 2 המכוניות על נשקם והציוד הצבאי שלהם ללא הפרעה.

4 המכוניות , לאחר שחצו את הגבול , פנו לעבר העיירה אלהרי הנמצאת בפרברי העיר אלבוכמאל.

מקור יודע דבר מסר לסוכנות הידיעות הסורית כי המומחים הצבאיים האיראנים שהיו בשיירה זאת הם למעשה "מומחים לשיגור טילים מכל הסוגים"  (مختصون في إطلاق الصواريخ بمختلف أنواعها) וכי לאחר הגעתם למפקדה האיראנית בעיירה אלהארי הם פוזרו במפקדות שונות של המיליציות האיראניות הנמצאות בעיר אלמיאדין ובפרברי דיר א-זור המערביים ובפרברי א-רקה ורק שניים מהם נשארו באזור העיר אלבוכמאל.

אמצעי תקשורת סורים דיווחו לאחרונה כי המיליציות השיעיות שנעו מחסני טילים לטווחים קצרים ובינוניים ממקומם במזרח סוריה מפחד תקיפות האוויר של כוחות הקואליציה.

יש להזכיר גם את החלטת המיליציות האיראניות בסוריה ובעיראק ,רק לאחרונה, להגביר את התקפותיהם , המתבצעות על ידי ירי טילים , רקטות ושיגור כטב"מים מתאבדים לעבר בסיסי צבא עיראקים המארחים את כוחות הקואליציה . בסוריה , המיליציות האיראניות תוקפות מאחזים אמריקאים השומרים על מתקנים אסטרטגים , כמו שדות נפט וגז , יחד עם הכוחות הכורדים , במזרח המדינה.

أنصار الله والمفاجآت العسکرية... تقدّم مذهل في مجال الصواريخ والطائرات المسيرة والدفاع الجوي