חמש שנים לפני הופעתו … מדענים סינים דנו בשימוש בנגיף קורונה כנשק

נייר ממשלתי סיני שהודלף, שפורסם בשנת 2015 ,העלה כי בכירי המדענים הצבאיים הסיניים דנו באפשרות להשתמש בנגיפי קורונה כנשק על ידי "שיגורם בצורה שלא נראתה מעולם", כך לפי העיתון– "Australian" .

המסמך הופיע, על פי האתר, כמסמך שנכתב על ידי מדענים סינים ופקידי בריאות הציבור בשנת 2015 שדן בשימוש בווירוס הקורונה כ"נשק ".

המסמך שהודלף, שכותרתו "המקור הלא טבעי של סארס וסוגים חדשים של נגיפים שנעשו על ידי האדם כנשק ביולוגי גנטי", מנבא כי "מלחמת העולם השלישית תערך בכלי נשק ביולוגיים."

המסמך הונפק, על פי העיתון, חמש שנים לפני תחילת מגפת ה- COVID-19, ומתאר את נגיף הקורונה כ"עידן חדש של נשק גנטי שניתן לתפעל באופן מלאכותי כדי להפוך לנגיף מתפשט, והוא מושק בצורה שטרם נראתה. "

"אני חושב שזה חשוב כי זה מראה בבירור שמדענים סינים חשבו על יישום צבאי של זנים שונים של נגיף הקורונה וחשבו כיצד להפיץ אותו", אמר לעיתון פיטר ג'נינגס, מנכ"ל המכון למדיניות אסטרטגית.

העיתון ציין כי המסמך נכתב על ידי 18 מדענים ומומחי נשק העובדים עבור צבא השחרור העממי של סין.

לדברי המומחה לאבטחת סייבר רוברט פוטר, המסמך מבהיר כי נידונה האפשרות להשתמש בקורונה כנשק, אך "לא בהכרח שיש אמצעים לביצוע דיונים אלה", והוסיף כי זהו "חומר מעניין באמת המראה מה חושבים חוקרים מדעיים. "

سلاح عالمي جديد: فيروس كورونا يضرب الغرب أكثر من روسيا - RT Arabic

מקורו של הנגיף הוא בווהאן שבמרכז סין, שם התגלו המקרים הראשונים של הידבקות של בני אדם במחלת הקוביד 19, ובייג'ינג הואשמה בזלזול בחומרת הנגיף והטעיית העולם בימים הראשונים למגיפה. , שהובילה להתמודדות עם המחלה הקשה ללא כל תכשירים.

צוות רפואי בראשות ארגון הבריאות העולמי ביקר בשוק הואנאן בוואהאן, ואמר כי יתכן שהנגיף הועבר מעטלפים לבני אדם באמצעות חיה אחרת.

قبل خمس سنوات من ظهوره... علماء صينيون ناقشوا استخدام كورونا