פוטין מהלל את החיסון לקורונה מתוצרת רוסית… אך הוא טרם התחסן

נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, התהדר ביעילות של החיסון המקומי ספוטניק-5 והכריז בגאווה כי הוא החיסון הראשון בעולם נגד קורונה, אולם באופן מפתיע המנהיג הרוסי עדיין לא קיבל בעצמו את החיסון. בשיחה עם עיתונאים, הוא ציין כי הוא חושב שיקבל את הזריקה בהמשך השנה, הרחק מהמצלמות.

היומון קומרסנט דיווח כי ביום רביעי בערב נפגש פוטין עם עורכי תקשורת לשיחה סגורה, שבה התייחס גם לעובדה שעדיין הוא לא קיבל את החיסון. "פוטין קיבל חיסונים נגד שפעת ודלקת ריאות, ולכן הוא התייעץ עם הרופאים לגבי הספוטניק-5 כי אי אפשר לעשות את זה במקביל", ציין כתב קומרסנט בקרמלין, אנדריי קולסניקוב.

מהדיווח עולה שפוטין עשוי להתחסן בסוף הקיץ או בתחילת הסתיו מאחר שמדובר בתקופה שבה הוא צפוי להיות בנסיעות רבות. קולסניקוב הוסיף כי בינתיים ייאלצו כל האורחים שנפגשים אתו באופן אישי להיכנס לבידוד מוקדם של שבועיים.

עם זאת, הנשיא הרוסי הבהיר שהציבור הרוסי וכל העולם לא יראו אותו כאשר יקבל את הזריקה. "אני לא רוצה לשחק קוף", צוטט פוטין. "לכן אני לא אעשה את זה באופן ספציפי מול המצלמות, אבל אני בהחלט אקבל את החיסון, כי אני חושב שהוא הכי טוב בעולם בכל המובנים".

תוצאת תמונה עבור russia vaccination

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ- ערוץ מבט עולמי