רפלקס מותנה? ארה”ב הטילה את הקנס הגדול ביותר בתולדות לופטהנזה על רקע סלקציה אנטישמית

ככל הנראה הרצון לעשות סלקציות ביהודים זה רפלקס מותנה הטבוע עמוק בגזע הגרמני העליון או שמא המוכה תסביך נחיתות , תחליטו לבד!!

من هم يهود «الحريديم» ولماذا يرفضون التجنيد الإجباري بالجيش الإسرائيلي؟

 

משרד התחבורה האמריקני הודיע ​​ביום שלישי כי קנס את חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה ב-4 מיליון דולר בשל משבר הקשור ל”הפרה של זכויות האזרח של נוסעים יהודים”.

המשרד ציין בהצהרה כי החברה הגרמנית חטפה את הקנס הגדול ביותר אי פעם הקשור להפרות זכויות אזרח, לאחר “הפליה” לרעה של 128 נוסעים יהודים.

התקרית החלה במאי 2022, אז מנעה חברת התעופה מ-128 נוסעים יהודים לבושים בלבוש המסורתי של יהודים אורתודוקסים לעלות כקבוצה על מטוס שהמריא מניו יורק, ארה”ב, לבודפשט, הונגריה, בטיסה שעשתה חניית ביניים בעיר הגרמנית פרנקפורט.

בהודעת לופטהנזה צוין כי הדבר נובע מ”התנהגות בלתי הולמת לכאורה” של חלק מהנוסעים.

ממשרד התחבורה נמסר: “למרות שרבים מהנוסעים לא הכירו זה את זה ולא נסעו יחד, נוסעים שהתראיינו על ידי חוקרי משרד התחבורה ציינו כי לופטהנזה התייחסה לכולם כאילו היו קבוצה אחת, ונמנעה מהם לעלות למטוס עקב התנהגות רעה לכאורה של כמה מהם”.

בהודעה הוסיפו, “לופטהנזה מכחישה כל טענה כי מישהו מעובדיה היה מעורב בכל צורה של אפליה”.

החברה הביעה חרטה על הנסיבות שהובילו להחלטה למנוע מנוסעים לעלות, והתנצלה בפומבי במספר הזדמנויות, לפי הודעת משרד התחבורה האמריקאי.

(אל תאמינו לדברי ההתנצלות של החברה הגרמנית היא פשוט מפחדת ששלטונות ארה”ב יפסיקו את פעילותה על אדמת ארה”ב לכן עברה למדיניות של התנצלות ותשלום כל סכום העיקר שהעניין יישכח…. עד ל”קפיצת הפיוז האנטישמי” הבא בתור!)

اليونيفورم الديني.. الأزياء الدينية في اليهودية.. كيبا دلالة أن الرجل متدين.. وارتداء "الطليت" أثناء تلاوة الكتاب المقدس.. وباحث: الحجاب فريضة عند اليهوديات.. و"الحريديم" تلزم النساء بوضع "برقع" الوجه - اليوم السابع

קרדיט: אלחורה    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות