5 סיבות שיגרמו לכם לטרוף צלחת רימונים מדי יום!

אכילתו טרי, כמיץ, או הוספה לארוחות ולסלטים מספקת יתרונות בריאותיים רבים

 

רימונים נבדלים בטעמם המיוחד ובערך התזונתי שלהם, והם מספקים יתרונות בריאותיים רבים, כולל בקרת לחץ דם, מניעת זיהומים, שיפור הזיכרון, שיפור בביצועי פעילות גופנית ומניעת סרטן אפשרית. אכילת רימונים באופן קבוע יכולה להגביר את פעילות המערכת החיסונית בגוף, לשפר את רמות השומנים ולתמוך בבריאות הכללית באמצעות תכונותיו נוגדות החמצון והאנטי דלקתיות, על פי ה-Times of India .

ניתוח תזונתי מראה שקערה אחת (144 גרם) של רימונים מכילה 93 קלוריות, 2.30 גרם חלבון, 20.88 גרם פחמימות ו-0.14 גרם שומן. שילוב של רימון בתזונה יכול לספק יתרונות בריאותיים רבים, בין אם הוא נצרך טרי, כמיץ, או הוספה למתכוני מזון וסלטים שונים.

רִמוֹן

שליטה על לחץ הדם

אם אדם סובל מתנודות לחץ דם ולחץ דם גבוה, עליו להקפיד על אכילת רימונים. מחקר על אנשים עם לחץ דם גבוה מצביע על כך שמיץ רימונים יכול לעזור להוריד את לחץ הדם הסיסטולי.

בקרת זיהום

תמציות רימונים הראו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי פטרייתיות חזקות עם יעילות יוצאת דופן. אכילת צלחת רימון מדי יום משפרת את הגנת הגוף מפני מחלות ושומרת על כושר וכוח.

שיפור הזיכרון

מחקרים הראו שצריכה קבועה של מיץ רימונים למשך חודש משפרת את הזיכרון החזותי והמילולי וגם מבטיח טיפול באובדן זיכרון לאחר ניתוח לב ומחלת אלצהיימר.

שיפור ביצועי פעילות גופנית

אכילת צלחת רימון לפני פעילות גופנית היא רעיון מדהים. הודות לתכולת החנקות שלו, הרימון משפר את זרימת הדם לשרירים כאשר הוא נאכל 30 דקות לפני האימון, מה שמשפר את הביצועים האתלטיים.

מניעת סרטן פוטנציאלית

רכיבים כמו פוליפנולים ברימונים מראים השפעות נוגדות חמצון, אנטי דלקתיות ואנטי סרטניות, במיוחד נגד סרטן הערמונית וסרטן הריאות, ובעלי תכונות כימיות נגד סרטן השד. (קרדיט: אלערביה)

רִמוֹן
קרדיט: טיימס אוף אינדיה