דיווח סורי: בתקיפה האווירית הישראלית אמש בסוריה נהרגו לפחות 2 איראנים

משרד ההגנה הסורי: בסביבות השעה אחת לאחר חצות, פתח האויב הישראלי במתקפה אווירית מכיוון צפון לבנון, כשהוא תוקף מפעל הרכבה של מכוניות באזור התעשייה בחאסיה שבאזור הכפרי של מחוז חומס ואתר צבאי בחמה. נזקים ברכוש בלבד.

רשת סוריה טי וי מסרה כי על פי מקורות יודעי דבר  שני איראנים נהרגו, כתוצאה מהפצצה ישראלית אמש שכוונתה ל”חטיבה 47″ של צבא סוריה בג’בל מרין שבדרום חמה.

מקור רפואי דיווח לרשת כי שני איראנים הרוגים הגיעו לבית החולים הלאומי שבעיר חמה מיד לאחר התקיפה.

התקיפה התרחשה במקביל לפיצוצים עזים שזעזעו את אזור אל-כיסווה באזור הכפרי של דמשק לאחר תקיפות ישראל על סביבת תל אל-מאנע, שפ הפציצה מחסני נשק.

שוב... ישראל מכוונת לאזור הכפרי של חומס ואתרים נוספים בחמה

 

תקיפות בחומס

תקיפות אוויריות ישראליות גם כוונו, עם עלות השחר, ביום חמישי, בפעם השנייה השבוע, במפעל המכוניות האיראני “סבא” באזור התעשייה “חסיה” שבדרום חומס שבמרכז סוריה.

סוכנות הידיעות של המשטר הסורי (SANA) מסרה כי הפצצה ישראלית כוונה ל”עיר התעשייה חסיה ואחד האתרים הצבאיים בחמה”, וציינה כי התקיפה באזור התעשייה חסיה “הובילה לפרוץ שריפה ענקית ולנזק חומרי מסיבי”, ללא דיווחים על נפגעים בנפש.

SANA ציטטה את מנהל אזור התעשייה שאמר כי ההפצצה כוונה למפעל המכוניות סבא וכמה משאיות “עמוסות בציוד רפואי והומניטרי”, כפי שטען, וגרמה לשריפה גדולה באזור.

סוכנות SANA טענה כי התקיפה הישראלית על אזור התעשייה חסיה כוונה למרכז “איסוף סיוע הומניטרי” שנשלח מעיראק לטובת סוריה ולבנון.

55

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות