מקורות בסוריה: ישראל מרכזת כוחות שריון גדולים מול מחוז קונייטרה ליד חאדר

מקורות סורים מקומיים מסרו היום, שלישי, כי טנקים ישראלים רבים מוצבים מול העיירה חדר באזור הכפרי של מחוז קוניטרה, בגולן הישראלי, במקביל למלחמת ישראל המתמשכת בלבנון.

המקורות הוסיפו כי כוחות צה”ל החלו בבניית כבישים סמוך לגדר הגבול.

מוקדם יותר היום, כלי טיס ישראלים פתחו בתקיפות אוויריות על עמדות צבא סוריה באזור הכפרי של מחוז דרעא, וגרמו למספר פצועים, שעות לאחר תקיפות ישראל על דמשק היום עם שחר, בו נהרגו 3 בני אדם ונפצעו 9 נוספים.

מקור אמר כי התקיפות היו על אתרים צבאיים של כוחות המשטר באזורים הכפריים של מחוזות דרעא וסואידה, והוסיף כי דיווחים ראשוניים הצביעו על נפגעים.

הפשיטות הישראליות כוונו למערכת המכ”ם באזור תל אל-ח’רוף, מזרחית לעיירה נחטה שבאזור המזרחי של דרעא, השמידה אותה ופצעה חייל סורי.

כמו כן, תקיפותות ישראליות כוונו לשדה התעופה החקלאי שליד העיירה  איזרעא וגדוד המכ”ם של חטיבה 79 של ההגנה האווירית הממוקם בין העיר אל-צנמיין לעיירה אל-קוניה, מצפון לדרעא, וכתוצאה מכך נפצעו שניים, כך דיווחו באתר מיליציית  “אחראר חוראן”.

משרד ההגנה הסורי הודיע ​​כי סמוך לשעה 02:05 לפנות בוקר היום, יום שלישי, פתח צה”ל במתקפה אווירית עם מטוסי קרב ומל”טים מכיוון הגולן  על מספר אתרים בעיר דמשק.

התקיפות באזור דמשק הביאו להרג של 3 אנשים ולפציעתם של 9 אחרים.

קרדיט: בלדי ניוז    קרדיט לתמונות: דובר צה”ל