שוב חוזר הניגון בזירת הלחימה המוזנחת: ההסברה הישראלית מול דעת הקהל העולמית!

כבר אתמול שהחלו לצאת מלבנון הודעות על היקף ההרוגים והפצועים בתקיפות צה”ל, החלו להישמע מלבנון, מחלק ממדינות השכונה ומחלק ממדינות העולם “הנאור” קריאות שונות ומשונות בגנות ישראל שפוגעת באזרחים חפים מפשע.

כמו בכל סבב לחימה ומבצע נגד ארגוני המחבלים בעבר, שוב חוזר הניגון של פסטיבל הצביעות וההתחסדות, שבו הצבועים והמתחסדים מישרים קו עם ארגוני הטרור, הפעם זה עם חיזב-זבאללה, ארגון הפשע והטרור השיעי מלבנון, ומגנים את ישראל על “ירי חסר אבחנה” ועל “פגיעה בבלתי מעורבים” וכמובן מגנים על פגיעה “באזרחים חפים מפשע”.

ואני שוב אומר בפשוטת – במקום לבוא בטענות לישראל ולגנות אותה על פגיעה באזרחים, גנו את ארגוני הטרור כמו חמאס וחיזב-זבאללה, שמסתתרים בתוך, מאחורי, ומתחת לאוכלוסייה האזרחית, ומסתירים בבתיהם רקטות, טילים, ושאר אמצעי לחימה.

גנו את ארגוני הטרור שבונים בתוך ומתחת לבתי האזרחים חדרים מיוחדים לאחסון ושיגור רקטות וטילים, גנו את ארגוני הטרור על שהם משתמשים באזרחים, בבני עמם, כמגן אנושי, שהרי אלו פשעי מלחמה שעושים ארגוני הטרור.

ואסיים במילים שאמרתי בפוסט על פסטיבל הצביעות וזירת הלחימה המוזנחת:
הגיע הזמן שמדינת ישראל תעלה להתקפה גם בזירת המלחמה המוזנחת – זירת המאבק על התודעה ועל דעת הקהל העולמית, ותסביר את המובן מאליו לכל הצבועים והמתחסדים בעולם “הנאור” שבאים בטענות, שמגנים ולוחצים, מאיימים ומחרימים אבל הכל רק נגד ישראל, שיתחילו לדרוש מארגוני הטרור להפסיק לירות ירי חסר אבחנה על אוכלוסייה אזרחית, ולהפסיק להשתמש באזרחים שלהם עצמם, כמגן אנושי.
זה עד כדי כך פשוט.

תמונה

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון      קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות