“בין אם תרצה או לא, זה לא באמת מעניין אותנו, באנו לפניך ונצא אחריך” ולתפארת העם היהודי!

גבירותיי ורבותיי,
כידוע לכם, במשך אלפיים שנה חיינו ביניכם, מציעים לכם את הידע, התגליות וההמצאות שלנו.
לפני שמונים שנה אירופה בהובלת גרמניה, ביצעה טיהור אתני: השמידה כמעט את כל היהודים שחיו בה. צרפתים, בלגים, הולנדים, נורבגים, הונגרים, סלובקים, פולנים, ליטאים, אוקראינים – כולם עזרו לפשיסטים.
הרגתם לפחות 6 מיליון יהודים, כולל תינוקות. כל אחד מהם היה יכול לתת לעולם ילדים נכדים ונינים אז אפשר להכפיל את מספר ההרוגים בארבעה או חמישה.
ועכשיו, כששוב בוזזים, מכים ונהרגים יהודים בכל מדינותיכם, ובתי המשפט שלכם משחררים את הרוצחים, אתם אומרים לנו שאין לנו זכות להגן על עצמנו? אין לנו זכות להזהיר את אויבינו שנגיב לטיהור אתני חדש במכה חזקה יותר?

אולי תוכלו למנות אומה אחרת שהשמדתה כל כך מבוקשת על ידי הקהילה הבינלאומית החדשה שלכם בראשות איראן….!! ולמה?

 

אלפיים שנה חיינו ביניכם, מציעים לכם את הידע, התגליות וההמצאות שלנו. נתנו לכם את האלפבית, התנ”ך, מריה הבתולה, ישו, שנים עשר השליחים, שפינוזה, ד’יזראלי, קולומבוס, ניוטון, נוסטרדמוס, היינה, מנדלסון, איינשטיין, זמר, אייזנשטיין, פרויד, לנדאו, גרשווין, אופנבך, רובינשטיין, סן-סנס, קפקא, לומברוסו, מונטיין, מאהלר, מרסל מרסו, וסבולוד מיירהולד, יהודי מנוחין, סטפן צווייג, ארתור מילר, מאיה פליסצקאיה, סטנלי קובריק , אירווינג ברלין, אדוארד טלר, אריה פויכטוונגר, פול ניומן, רוברט אופנהיימר, בני גודמן, יוג’ן יונסקו, אימרה קלמן, מרסל פרוסט, מארק שאגאל, ברברה סטרייסנד, קלוד ללוש, סטיבן שפילברג, אנוק איימה, לאונרד ברנשטיין, נורברט וינר, לארי פייג’, מארק צוקרברג, סרגיי ברין, אנדרו לויד וובר ועוד אלפי מדענים ומחנכים.
תארו לעצמכם כמה גאונים דומים יכלו להיוולד ממיליוני יהודים שנהרגו על ידכם, ואז מילדיהם, נכדיהם וניניהם!
אבל הגאונים שטרם נולדו נעלמו לנצח במשרפות, בבתי כנסת שנשרפו ובקברי אחים.

אז אתם באמת חושבים שההחלטות, החרמות והסנקציות שלכם יכולים להחזיר אותנו לתאי הגזים?

 

לא, גבירותיי ורבותיי!
אחרי שחיינו ביניכם במשך אלפיים שנה, היינו צריכים להסתגל אליכם וללמוד לא רק את השפות שלכם, אלא גם כמה היבטים של הפסיכולוגיה שלכם. אחרת איך היינו שורדים בפרס בלי בגידה פרסית?
בספרד בלי אכזריות ספרדית?
בגרמניה ללא כניעה גרמנית למשמעת?
בצרפת בלי תאוות בצע צרפתית?
בפולין ללא יהירות פולנית, וברוסיה ללא קללות וההרגל ההרוסי של בתי המשפט, שם צריך לרבוץ ולדבר על גדולתו הרוחנית? — (צחוק באולם)

 

ולכן אומר לכם בכנות: כן, אנחנו לא מלאכים. בינינו היו נוכלים וגנגסטרים בינלאומיים, לנסקי, מדוף ואפשטיין, גנבים, בוזזים, הרפתקנים ואפילו פדופילים. אבל בכל ההיסטוריה המשותפת שלנו, מעולם לא היה בוגדן חמלניצקי יהודי, אדולף היטלר או יוסף סטלין.
מעולם לא היה יוסף מנגלה או אריק קוך יהודי אדולף אייכמן או
אידי אמין יהודי, אנדריי צ’יקאטילו ולי זיצ’נג, ג’פרי דאהמר יהודי או ז’אן בוקסה, פריץ הרמן וטד באנדי, ניקולאי דז’ומגלייב או אלברט פיש.

מעולם לא הכנו שרשראות מאוזניים אנושיות; מעולם לא קרקפנו, מעולם לא אכלנו בשר אדם, מעולם לא יצרנו סבון משומן אנושי, מעולם לא יצרנו אהילים מעור אדם, מעולם לא יצרנו מזרנים משיער נשים, מעולם לא שרפנו אנשים במקדשים דתיים, ומעולם לא הרגנו ילדים בתאי גזים. במקום זאת, יצרנו דברים ששינו את העולם לטובה:
השקיה בטפטוף, התפלת מי ים, מעבדי אינטל ופלטפורמות Centrino ו-Core Duo, מחשב
ה-DNA הקטן ביותר בעולם ודיסק און קי הראשון בעולם, הננוואייר וגלולת המצלמה, תרופת הטרשת הנפוצה והשלד החיצוני.
משקפי גוגל לעיוורים ומוניטור נושם לתינוק;
המכ”ם שיכול לראות דרך קירות, מציאות הולוגרפית סינתיסייזר בינה מלאכותית ועוד מאות דברים נפלאים.
אנחנו מייצגים רק 0.2% מאוכלוסיית העולם, אבל הענקנו לעולם 32% מזוכים בפרס נובל.

 

כן, שכחתי להגיד לכם: מעולם לא צרכנו ולא צורכים דם תינוקות נוצרים כדי להכין מצה. כבר בשנת 1913, שלושה מומחים חרדים ליהדות הוכיחו זאת במשפט בייליס המפורסם בקייב.
בשנת 1962 הסירה מועצת הוותיקן השנייה את אשמתנו על צליבת ישו, ובשנת 2011 הכריז האפיפיור בנדיקטוס השישה עשר כי “נוצרי לא יכול להיות אנטישמי, יש לנו את אותם שורשים”
בשנת 2019 אמר יורשו, האפיפיור פרנציסקוס הראשון, כי “לכל נוצרי יש יהודי בתוכו” ו”אי אפשר להיות נוצרי אמיתי מבלי להכיר בשורשיו היהודיים”.

 

 

בנוסף, ראש הכנסייה הקתולית העולמית אמר כי “הברית בין אלוהים ליהודים ממשיכה להתקיים”,
ו”האנטישמיות כוללת לא רק התקפות על יהודים, אלא גם ביקורת על ישראל”
לבסוף, ביוני 2020, הכומר ג’ון הגי, מנהיג האוונגליסטים הנוצרים האמריקאים, פרסם את “הפניה לעולם כולו”, שבה הצהיר בפשטות וברורות: “מדוע אנחנו, שמונה מיליון נוצרים אמריקאים פטריוטים, תומכים בישראל? כי אלוהים בצד של ישראל!”
אם נוצרי אומר שהוא לא אוהב יהודים, אז הנצרות המזויפת שלו מוטלת בספק רב”
אלוהים אומר: “אני אברך את המברכים את ישראל ואקלל את מי שמקלל את ישראל”

ועכשיו אני רוצה לשאול את נציגי אירופה הנוכחים באולם הזה:
מי אתם מאמינים שאתם?
אתם נוצרים או לא?
כשאתם מתפללים לישו המשיח, מריה הבתולה והשליחים הקדושים, אתם לא מתפללים ליהודים?
וכשאתה אומר שאתה נושא בלבך את דמותו של ישו, אתה לא מודה בכך שאתה נושא יהודי בנשמתך?

 

גם אם אתה אתאיסט נאמן, אבותיך היו נוצרים במשך אלפיים שנה ולכן היהדות בדמך – בין אם תרצה או לא! אז, גבירותיי ורבותיי,
אם אתם מתעקשים על חרם בינלאומי על ישראל כי אתם עדיין שונאים יהודים ורוצים בהשמדה מוחלטת של יהודים על פני כדור הארץ, תהיו עקביים – תתחילו עם עצמכם, בצעו ספוקו [סוג של חרקירי]
זה יהיה טיהור אתני כנה.

ועכשיו, כמו שאומרים כאן באמריקה יש לי חדשות בשבילכם:
אחרי הנוצרים,תור המוסלמים להיפטר מהאנטישמיות.
כן, זה לא יהיה קל, אבל בדיוק כמו שהקב”ה עזר לאנושות להיפטר ממגפת הדבר, האנתרקס, הכולרה והקורונה, הוא יעזור לכם להיפטר מהאנטישמיות.
אתם שואלים: למה? למה הקב”ה החזיר אותנו לארץ והכריח אותך לנטוש את הרצון להשמידנו?
כי חייבת להיות לו מטרה, נכון?

 

אתן לכם את דעתי האישית כי לפי תורת אלוהינו, כל עם חייב להביא לאנושות את מה שהוא עושה הכי טוב.
הצרפתים – טבחים ומבשמים האנגלים והרוסים – סופרים ומשוררים
האיטלקים – אמנים ומוזיקאים הגרמנים – חיילים ופילוסופים ואנחנו היהודים – גאונים שבכל התחומים מקדמים את האנושות מברבריות ועבודת אלילים לתרבות, הומניזם וקידמה טכנית.
זו השליחות שלנו, אותה אנחנו ממלאים כבר אלפיים שנה, למרות הכל! אז בין אם יש לנו נשק גנטי, פיתול, גרעיני, טקטוני, קוסמי או אחר של הגנה, זה לא עניינכם בין אם אתם מאפשרים לנו להחזיק בנשק הגנה או לא, זה הכל אותו הדבר עבורנו.
אחד ממייסדי מדינתנו, זאב ז’בוטינסקי, אמר פעם: “בין אם תרצה או לא, זה לא באמת מעניין אותנו, באנו לפניך ונצא אחריך”.

 

קרדיט: הנאום עוצר הנשימה של נציגת ישראל באו”ם, מרים נובק בעצרת הכללית המיוחדת של האו”ם בניו יורק, שנערכה לבקשת מנהיגי מדינות האיחוד האירופי והגוש הערבי החדש        קרדיט לתמונות: ערוץ הטלגרם היוצרים AI