השקר הוא האמת = פרס למחבלים הפלסטינים

בחודש מאי האחרון, “נולדה” באולם העצרת הכללית של הכלום, סליחה, של האו”ם, “מדינה” חדשה ושמה “מדינת פלסטין”, לידת “המדינה” החדשה התרחשה לאחר הצבעה בה נקבע שהרש”פ “עומדת בקריטריונים להכרה כמדינה”, הוחלט לשדרג את המעמד של המשלחת הפלסטינית לאו”ם, למעמד של “מדינה”, התקבלה ברוב של 143 מדינות בעד, מול (רק!) 9 מדינות נגד ו- 25 מדינות נמנעו.

יש לציין שמדינות העולם “הנאור” שהצביעו ברוב טמטום יחד עם מדינות עולם האסלאם ושאר מדינות הרוב האוטומטי נגד ישראל, עשו זאת בניגוד בניגוד לאמנת האו”ם שקובעת מה הקריטריונים להכרה במדינה ולקבלה כחברה באו”ם, ושהרש”פ פשוט לא עומדים בהם, וכן בניגוד לנהלים הקובעים שלצורך קבלת מדינה כחברה הארגון הכלום הצבוע והרקוב הזה, חייבת להיות המלצה של מועצת הביטחון למהלך, דבר שנמנע עקב הטלת וטו אמריקאי.

 

אני מזכיר לכם את הסיפור, היות והשבוע ביום שלישי, התממשה החלטת עצרת הכלום ממאי האחרון, ו”מדינת פלסטין” קיבלה מושב באולם המליאה, עם שלט שעליו כתוב שם “המדינה” ממש כמו כל שאר המדינות החברות באו”ם.

כל אדם בר דעת בעולם צריך לשאול עצמו איך קרתה האיוולת הזו, וצריך לזכור שמדינת הפרס לטרור הזו לא “נולדה” פתאום ולא אמורה הייתה להפתיע כרעם ביום בהיר. המעשה ההזוי והבזוי הזה הוא תולדה של עשרות שנים של עבודה יומיומית של מכונות התעמולה של ארגוני הטרור הפלסטינים, שממשיכות כתמיד לשקר לעולם “הנאור” והאידיוטים השימושיים ממשיכים לקנות את השקרים, וממחיש עד כמה הפקרת זירת מלחמת התודעה שהפלסטינים מנהלים מגד ישראל, מסוכנת ועלולה לגרום לתהליכים בלתי הפיכים, מזיקים ואף הרסניים למדינת ישראל.

אין בכוחי להסביר לכם איך ומדוע קרה מה שקרה, אבל תרשו לי לספר לכם אגדה שמסתובבת בשכונה, על מפגש של האמת והשקר, ואיך קרה שבני האדם מקבלים את השקר כאמת, ומסרבים לראות את האמת העירומה.

 

יום אחד אמת ושקר נפגשו, והשקר אמר לאמת: “זה יום ממש יפה”.
האמת הסתכלה סביב בחשדנות, הרימה את עיניה לשמיים, וראתה שהיום אכן היה יום יפה, אז היא הסכימה לבלות זמן מה בחברת השקר באותו יום.

במהלך היום הגיעו האמת והשקר לבור מים, והשקר אמר: “המים נעימים, אז בואי נרחץ בהם יחד.”
שוב הביטה האמת בשקר בחשדנות, ובדקה את המים בידה, ואכן גילתה שהמים אכן נעימים. השניים פשטו את בגדיהם, ונכנסו לרחוץ בבור המים.

לפתע, השקר יצא מהמים, לבש את שמלת האמת וברח, האמת המופתעת והזועמת יצאה גם היא מהמים, ורצה אחרי השקר, אבל הוא היה מהיר ממנה וחמקמק, והצליח להיעלם מעיניה. האמת חיפשה את השקר בכל מקום, כדי להשיב את שמלתה, אך מרות מאמציה לא הצליחה למצוא את השקר ואת שמלתה.

מאז ועד היום, השקר מסתובב ברחבי העולם לבוש בכסות של אמת, ומפיל רבים בפח השקרים המתחזים לאמת, בעוד שאנשים מסרבים לראות את האמת העירומה.

The Palestinian Lie: Trump's Unsuspecting Guide to Christians: Amazon.co.uk: Dawie, Carolissen: 9781973105237: Books

קרדיט: אמאזון

 

האגדה הזו צריכה להזכיר לכולנו, שלמרות השקרים של מכונות התעמולה של ארגוני הטרור הפלסטינים, האמת העירומה מסתתרת לה בין הפרטים והמילים, וכל שאנחנו צריכים לעשות, זה לא לקבל את שקרי התעמולה הפלסטינית כאמת, לבדוק את הפרטים, את העובדות, ואת הסיפור שמסתתר מאחורי הסיפור שמספרים לנו השקר והפלסטינים, ובכך נוכל לראות את האמת.

Douglas Murray: Saying "Palestine" Feeds Into The LIE! - YouTube

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון     קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות