כטב”מ ישראלי חיסל את האחראי על גיוס סורים לשורות חיזבאללה במחוז קוניטרה

ישראל ממשיכה בהתנקשויות בקציני משמרות המהפכה ואנשי שדה של חיזבאללה בסוריה ובלבנון.

לפי מקורות סוריים שסיפרו לאתר החדשות ג’נוביה , כטב”מ ישראלי שיגר  שני טילים לעבר מכונית שנעה מזרחית לחאן ארנבה ליד העיר קוניטרה שבדרום מערב סוריה.

המקורות דיווחו לאלג’נוביה בתחילה על חיסולם של שני קצינים, סורי בדרגת תת-אלוף מדיוויזיה 4, ויועץ צבאי איראני בדרגת תת-אלוף שהשתייך ל”כוח קודס” במשמרות המהפכה האיראניים , אך בהמשך התברר זהותם האמיתית של המחוסלים כשייכים לחיזבאללה.

ברשתות החברתיות דווח כי בתקיפת המכונית באזור קונייטרה חוסל האחראי על גיוס צעירים סורים לשורות חיזבאללה ונוסע שהיה איתו במכונית.

המצפה הסורי לזכויות אדם דיווח כי האחראי על גיוס צעירים סורים והעברת נשק לחיזבאללה  נהרג יחד עם עוזרו שנסע עמו במכונית באזור קונייטרה. 

תמונה

תמונה

תמונה

 

אחרי החיסול הטילו כלי טייס ישראלים מנשרים באזור שבהם הסבירו כי “ישראל נאלצה לפעול נגד חטאב אלחאצ’ר שעבד למען הציר האיראני וכי ישראל לא מסכימה לפעילות כזאת להתבצע על גבולה ומסכן אותה, ומי שיפעל לטובת הציר האיראני מסתכן! ראו הוזהרתם!”

תמונה

מקורות מיוחדים  מתוך בית החולים ממדוג’ עבאזה בקוניטרה אמרו לאתר “קול הבירה” כי ח’טאב אל-ח’דר ניצל לאחר שמכוניתו נפגעה מתקיפה  ישראלית הבוקר בעיר חאן ארנבה שבמחוז קוניטרה, ואותן מקורות  מאשרים כי מצבו הבריאותי אינו יציב.