מצרים במסר מרומז לישראל: אם אתם על פילדלפי אנחנו לא מחוייבים יותר למגבלות הסכם השלום. השבר!

אתמול פרסמתי את הכתבה הבאה על מנת לרמוז שלביקור של רמטכ”ל צבא מצרים ברפיח המצרית ליד הגבול עם רצועת עזה יש יותר מאשר סתם ביקור עבודה . ורמזתי שאם תזהו מי ומי בפמליית הרמטכ”ל, בביקורו על הגבול ,תוכלו להבין יותר את עומק המסר המצרי.

 

מתוך חשש עמוק שהמסר המצרי לא הובן היטב , לפחות מצד הקורא התמים והלא מיומן , החלטתי להרחיב קמעא את היריעה.

דובר צבא מצרים פרסם , בכוונת מכוון , מספר תמונות מהביקור של הרמטכ”ל על גבול עזה ובין היתר פורסמה התמונה הבאה:

הטנקים שוב על הגדרות: המסר החריג של הרמטכ"ל המצרי בגבול עזה | צפו

 

אין מצב אפילו לטנק מצרי אחד בסיני לפי הסכם השלום .

מה שאתם רואים , ואת אלו שהמצרים חושבים שאנחנו לא רואים , אבל אנחנו יודעים את המספר הכולל שלהם בסיני בהערכה כמעט מלאה , זה הרוב באישור ישראלי (ביבי אישית) בלי התייעצויות עם עמוד השדרה הביטחוני של ישראל .

שיהיה ברור, עכשיו גם בקשה מפורשת של ישראל לפנות את ההפרות מסיני תעננה בשלילה, וארה”ב הערבה לחוזה השלום תנפנף אותנו ותגיד שזה לא מקובל .

אז מי חושב שישראל רצינית כשחותמים איתה על הסכם? , הצד השני , כבר דקה אחרי , מתחיל להפר אותה. זה מה שיקרה עם המצרים בסוף מלחמת ההתשה בשנת 1970 , שעוד באותו לילה , עם התחלת הפסקת האש בסואץ הם קידמו את כל מערך טילי הנ”מ לתעלה ויצרו למעשה אזור מוגן טילים בעומק של 20 ק”מ בתוך שטח ישראל ושלמנו על כך מחיר דמים כבד במלחמת יום הכיפורים.

ישראל לא הגיבה להפרה המצרית מתוך התירוץ שאנחנו אחרי 1000 ימי לחימה ואנו מותשים כרגע מלהלחם שוב . אגב, אם אתם לא מאמינים , תשאלו את גולדה! או לפחות את הסטנוגרמות מתקופתה.

וזה גם מה שיקרה עם ההסכם עם חמאס . הם לא מתכוננים לכבד אותה וכשיתאפשר להם הם יעלימו עוד ועוד חטופים וימרחו את הנושא עד שסינואר יגיע לגיל 120 . ומצרים….. מדינה פושטת רגל , החייבת מיליארדי דולרים לישראל מבלי שיעמדו על גביית החוב, ושמקבלת את רוב הגז מאדמת ישראל , מה שמונע מרד פנימי ומלחמת אזרחים בתוך מצרים , למדה היטב את הלקח .    אין צורך לכבד הסכמים עם ישראל ממילא היא לא תגיב!! וכנראה שהיא גם לא תשלים את חובה לישראל!

 

מה שאתם רואים בתמונה לעיל , מסדר המשוריינים והטנקים לכבוד הרמטכ”ל באזור רפיח ,  זה אצבע בעין של ישראל. ומסר לישראל : שמעכשיו דיביזיות הטנקים של צבא מצרים יערכו מול גבול ישראל. אולי לא בבת אחת אבל בהחלט הם יתחילו לטפטף, אבל המנהיגות בישראל תתבייש לדווח על כך שמא יחשבו שהם חדלי אישים ומסכנים את חיי העם היושב בציון וימרחו את זה. עד שיום אחד….. יפציע השחר של ה-8 באוקטובר 2XXX ונלך אחרי סנחריב המודרני….. וזאת הנקודה הארכימדאית שגורלנו התהפך. אז מי אמר מר ביטחון ?

 

מי שערב לקיום ההסכם הם האמריקאים והם כבר לא מתפקדים בסיני הרבה זמן . כוח השלום שלהם פוחד מדאעש סיני לכן  הם נעים בשטח רק במסוקים וגם זה במשורה . אז איך יגלו הפרות ?

פעם ישראל היתה עושה צילום אווירי של סיני ומזהה הפרות ומיד רצה לאמריקאים שהיו דואגים להחזיר את המצב לקדמותו תוך נזיפה בקריצת עין למצרים שלא לחזור על הפרות כאלו.

עכשיו שוב, נשארנו לבד, האופציה היחידה שלנו למנוע מדיוויזיות שריון מצריות להערך על גבולנו הוא שוב לכבוש את סיני , או להודיע למצרים שכל כלי מצרי שיפר את ההסכם מקו אורך מסוים החוצה את סיני, יושמד. אבל אתה מכיר מנהיג אחד בממשלת ישראל הנוכחית שיודע לעמוד על שלו ? כולם מחפשים להתעשר במכה ולברוח מפה , ואיך אמרה שרה ” ושתישרף המדינה”.

 

אז אם לא הבנתם את המסר המצרי , הרי שהם אומרים לנו בצורה ברורה : אם לא תיסוגו מציר פילדלפי ובהמשך מכל עזה , הרי שאנחנו לא רואים עצמינו מחוייבים להגבלות הסכם השלום איתכם (כאילו שעד עכשיו הם כיבדו בדקדקנות את הסכם השלום!) ומה שאתם רואים בתמונה זאת רק ההתחלה לקראת משהו הרבה יותר גדול!

אין מצב לחזרת ישובים יהודים לעזה! , אין מצב לשלטון ישראל בעזה! , ואין מצב לכל נוכחות צבאית בעזה!

לא תכבדו זאת?  אנחנו כבר בדרך לתפוס צבאית את כל סיני!

 

אגב, צבא מצרים הכין, כבר לפני שנים רבות , תוך הפרה גסה של הסכם השלום , מערכים צבאיים ענקיים ומחסני נשק , תחמושת ודלק לכל הדיוויזיות שלו המתוכננות לפלוש לסיני במקרה של מלחמה עם ישראל!

מצרים גם הקימה עשרות גשרי ומנהרות חצייה מעל ומתחת לתעלת סואץ על מנת לאפשר לצבא מצרים לאייש את סיני בתוך פחות מיממה , וזאת מתוך הערכה כי זה יהיה הזמן המינימלי של ישראל להחליט אם מצרים אכן עושה את מה שאנחנו רואים!! ועד אז צבא מצרים כבר יהיה ערוך למלחמה על הגדרות בנגב.