צרפת בהלם: איש מבוגר הודה כי סימם את אשתו והביא 50 גברים שיאנסו אותה

בצרפת החל משפטו של דומיניק פ’, גבר בדימוס שהואשם שסימם את אשתו והביא זרים הביתה כדי שיאנסו אותה.

מקרה זה, שהוגדר כ”נורא”, גרם לזעזוע גדול בחברה הצרפתית והשופט הסכים לבקשת הציבור לקיים את המשפט בישיבה הראשונה של בית המשפט.

רוג’ר ארטה, נשיא בית המשפט הפלילי של מחוז ווקסהול בעיר אביניון בדרום צרפת, המורכב מחמישה שופטים מקצועיים, הודיע ​​ביום שני בבוקר, 2 בספטמבר, כי “הדיונים יהיו פומביים”.

במקביל ביקשה התובעת לקיים ישיבה סגורה והדגישה כי הסרטונים האמיתיים שצילם הבעל “חייבים להיות משודרים” וכי “פרסום בית המשפט לא רק יהיה מסוכן, אלא גם יהרוס את כבודם של אנשים. “

כמה עורכי דין אמרו גם שהמשפט הזה לא צריך להפוך להצגה כדי להצדיק את הצורך של סגירת ישיבת בית המשפט לציבור.

אבל עורכי הדין של התובעת, או הקורבן העיקרי, שהתקשורת כינתה כג’יזל פ. שמה והיא בת 72, הם הדגישו כי מרשתם מעוניינת כי בית המשפט הזה יהיה ציבורי “לגמרי ועד הסוף”. בנוסף, שלושת ילדיהם של בני הזוג כולם רצו שהדיונים בבית המשפט יהיו פומביים.

 

אנטואן קאמי, עורך דינה של התובעת בתיק, אמר על בקשת מרשתו לפתיחת בית המשפט: “מרשתי ויתרה על הרצון לישיבה סגורה שאותה תכננה מלכתחילה לבקש מבית המשפט הפלילי. לבסוף הזמן עשה את שלו וכיום היא מבינה שיש הרבה לקחים מהמקרה שלה, ולכן רצונה הראשון הוא להביא את העניין הזה לידי ביטוי. “שתיקה היא מה שהמתעללים רוצים בסופו של דבר: בוודאי אלה שנמצאים כעת במעצר, אבל גם אלה שעדיין נמצאים בחוץ וממשיכים להתנהג כך”.

בשל ריבוי הנאשמים, בסך הכל 51 נאשמים בגילאי 26 עד 74, הפך תיק זה לתיק כמעט חריג בצרפת, והמשפט בבית המשפט הפלילי צפוי להימשך ארבעה חודשים מהיום.

הנאשמים התייצבו הבוקר בזה אחר זה בבית המשפט והציגו את עצמם. דומיניק פ’ בן ה-71, הבעל והנאשם העיקרי בתיק, הופיע בניגוד לנאשמים אחרים בתיק, ללא מסיכה.

ההליך השיפוטי בתיק השנוי במחלוקת זה הפך לסמל לסוגיית “כניעה באמצעות בליעת חומר כימי או סם”.

הכימיקלים הללו, שהם מה שמכונה “סמי אונס”, הופכים אדם לפסיבי  וקל להפכו לקורבן של אונס והטרדה מינית.

במהלך החקירה הודה הבעל כי נתן לאשתו תרופות חזקות נגד חרדה בלילות מסוימים ללא ידיעתה.

 

הבעל הודיע ​​כי האונס הראשון היה ב-2011; בזמן שבני הזוג עדיין חיו באזור פריז. ב-2013 הם הועברו לעיר מאזן שליד אביניון, ואירועים אלו נמשכו עד סתיו 2020.

עורך דינו אמר ביום שני בבוקר לתקשורת כי מרשו מתבייש במה שעשה וכי מעשיו בלתי נסלחים.

עורך דין זה הוסיף כי מרשו יודע מה עשה ו”לא התכחש לכך” מתחילת התיק.

בין אלו שאנסו את האישה הזו, ישנם כבאים, תעשיינים, אחים, סוהרים ואפילו עיתונאים רווקים, נשואים או פרודים. רובם אנסו את האישה הזו פעם אחת ועשרה מהם ביקרו בביתם של בני הזוג כמה פעמים ולפעמים עד שש פעמים כדי לאנוס את האישה הזו.

לדברי מומחים, התוקפים אינם סובלים מנזק נפשי כלשהו והזכירו את תחושת ה”כוח המוחלט” שלהם על גופה של האישה.

 

כמה מהם אמרו שהם פשוט חשבו שהם משתתפים בהרפתקה של זוג חסר עכבות. אבל הבעל אמר ש”כולם ידעו” שהאישה נטלה סמים והיא מחוסרת הכרה.

הבעל הוסיף ואמר להם שהם חופשיים לצאת מהבית או לאנוס את אשתו.

הבעל בחר את הגברים אותם הזמין לאנוס מאתר היכרויות שנאסר ביוני האחרון בשל אירוח לכאורה של “טורפי מין”.

בחיפושים במחשב של הבעל, מצאו החוקרים מאות תמונות וסרטונים של אשתו מחוסרת הכרה לחלוטין ונאנסת על ידי זרים. הוא לא ביקש כסף מהגברים האונסים.

مردی که اجازه داد ۸۰ غریبه به زنش تجاوز کنند

קרדיט: רדיו פרדה