“כן יאבדו כל אוייבך, ד'”: צה”ל חיסל מפקד פלוגה במערך המוצנח של חמאס בעזה שהשתתף בטבח ה-7 באוקטובר

ישראל ממשיכה במדיניות החיסולים של כל מי שהשתתף בטבח תושבי העוטף ב-7 באוקטובר 2023, והיא לא מתכוונת להרפות עד הישמדם של אחרון הרוצחים.

אין סליחה ואין מחילה…. את זה שיבקשו הרוצחים מהיושב במרומים. אנחנו רק נדאג להפגיש אותם עם כסא הכבוד.

 

דובר צה”ל הודיע הבוקר, יום שלישי, על הריגת 8 מחבלי חמאס בעקבות תקיפות אוויריות בעיר עזה, כולל מפקד שטען כי “השתתף בביצוע טבח” במהלך ה-7 באוקטובר בישובי העוטף בשטח ישראל.

הצבא פרסם הודעה בה נמסר כי ביצע תקיפה אווירית סמוך לבית החולים אל-אהלי בעיר עזה, במהלכה “חוסלו 8 מחבלי חמאס השייכים לגדוד אלדראג’ ואלתופאח, בהם אחמד פאוזי נאצר מוחמד ואדיה, שהיה מפקד פלוגת  כוחות העילית בגדוד וחבר במערך הצניחה של חמאס”.

הצבא הוסיף: “ב-7 באוקטובר חדר ודיה לנתיב העשרה באמצעות מצנח והוביל את הטבח שבוצע בישוב”.

סוכנות הידיעות הפלסטינית (ופא) מצידה דיווחה שלשום כי מספר אזרחים נהרגו ונפצעו כתוצאה מהפצצות ישראליות על מספר אזורים ברצועת עזה.

מהסוכנות נמסר כי שני אזרחים, בהם ילד, נהרגו בהפצצת אוהל שבו שוכנים עקורים מצפון-מערב לעיר חאן יונס, בעוד כלי טיס ישראליים הפציצו בית בסביבת “צומת השהידים” במחנה בורייג’ במרכז רצועת עזה. כלי רכב צבאיים ישראלים פתחו באש גם ממזרח למחנה.

חמאס, שמסווג כארגון טרור בארה”ב, רוצה בכל הסכם שיקבע סיום המלחמה וסילוק הכוחות הישראלים מעזה, בעוד ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אומר כי המלחמה “לא יכולה להסתיים עד שהחמאס יובס.”   (קרדיט: אלחורה)