חברת קש של חיזבאללה בקולומביה מכרה פחם לישראל וההכנסות שימשו למימון פעולות טרור גם נגד…. ישראל

אין גבול לסרקאזם של צחוק הגורל.

רשתות להפצת סמים המשרתים את סינדיקט הסמים הגדול ביותר בעולם , הרי הוא חיזבאללה , הפעילות בדרום אמריקה ועוסקים במגוון פעילויות לא חוקיות המרוויחות הון עצום שרובם מגיעים בסופו של יום לקופת חיזבאללה ומשמש למימון פעולות הטרור של הארגון , כמו למשל הפצצת מטרות בשטח ישראל ומימון נשק וחומרי חבלה לחוליות טרור פלשתיניות באיו”ש, פעילות גם במכירת פחם קולומביאני לכל המרבה במחיר, ולא ממש מפריע להם למכור לישראל אם התשלום מובטח . 

על פי הידוע , הגוף היחיד שרוכש פחם בישראל היא חברת חשמל, עבור תחנות הכוח הפחמיות שלה, דרך מערכת הרכש שלה.

חיזבאללה גם נוהג להבריח משלוחי סמים קשים בתוך משלוחי הפחם כי הפחם מנטרל את יכולת כלבי ההרחה לגלות את מטעני הסמים.

לאחר שנעצר בכיר בחיזבאללה , בעל אזרחות קולומביאנית ולבנונית , האחראי על הפעלת רשתות להפצת סמים והלבנת כספים עבור ארגון הגג שלו , התברר כי הנ”ל , גם הקים חברת קש בקולומביה שמכרה פחם  בשווקי העולם , ולמרבה האירוניה, גם לישראל.

כ-80 אחוז מהכנסות מכירות הפחם לישראל הועברו על ידי הבכיר לחיזבאללה בלבנון המשתמש בכספים אלו לממן פעולות טרור בכל רחבי העולם . 

קרדיט: אלשעשאע

 

איש החיזבאללה שנעצר לאחרונה ושהוגדר כתומך טרור על ידי משרד האוצר האמריקני, נעצר על ידי משטרת קולומביה לאחר חקירות מקיפות שהצביעו על מעורבותו בפעולות הלבנת הון והתחמקות ממכס מטעם חיזבאללה. מעצר זה, לפי מקורות יודעי דבר, תורם לחשיפת הרשתות הפיננסיות הנרחבות של חיזבאללה בדרום אמריקה ותפקידה של הקהילה הלבנונית בתמיכה בפעילות הקבוצה באזור.

בימים האחרונים הודיעה קולומביה לישראל כי היא מפסיקה את כל חוזי אספקת הפחם עם ישראל עקב פעילותה בעזה, אבל שלטון  הליצנים בקולומביה בהחלט לא עוצר או מפסיק את רשתות הסמים והלבנת הכספים של חיזבאללה ברחבי המדינה. אבל מה אתם רוצים מרפובליקת בננות אופיינית בדרום אמריקה ? 

מעצר הבכיר בחיזבאללה דרום אמריקה: 

קרדיט לתמונה: ממשלת קולומביה