אז מה יקרה עם הכסף שלנו בתקופה הקרובה? דעה!

אז מה יקרה עם הכסף שלנו בתקופה הקרובה?

אוקיי, אז הפסטיבלים בשיקגו ובג’קסון הול הסתיימו ללא שום הפתעה דרמטית כמו, שאמור היה להיות.

בקרוב יחלו לחזור הסוחרים מחופשות אוגוסט והשוק יחל בהתעוררות המחודשת שלו בספטמבר, שהוא מכוון לישורת האחרונה לקראת הבחירות בתחילת נובמבר.

אז מי, שהצליח לקנות את התחתית הזמנית בסנופי ובנסדק עושה כסף טוב. עד עכשיו עם רווח של ממוצע 10 – 12 אחוז, כשהמדדים בדרך לפסגה כפולה. הסנופי ממש קרוב לזה, הנסדק טיפה מאחוריו.

אז מה עושים בקרוב?

1. אם אתה שייך לדוקטרינה, שאומרת “אותי לא מעניין מה קורה, כי השוק עושה כל שנה בממוצע 10% – אני נשאר בפנים”, אז הכל בסדר איתכם ואין לכם כל קשר למה שקורה בשוק (באופן כללי).

2. אבל אם אתם כן חושבים על פוזיציות יציאה וכניסה אז להלן מה, שאני חושב לגבי זה.

3. ישנם מספר משתנים בשוק ששונים הפעם ממערכת בחירות רגילה, שאמורה להיות שקטה בדרך כלל. הפעם המצב שונה….

4. על פי התוכנית המקורית באמת השוק אמור להגיע לשיאים חדשים עד סוף השנה אבל צריך לקחת בחשבון, שאני לא ממש קונה את זה ב – 100% ועל כן אני אהיה מאוד זהיר.

5. כאשר הנסדק יגיע לקרבת הפסגה הכפולה אני מוכר וממתין לראות את ההתפתחויות לפחות עד אחרי הבחירות.

6. אוקיי – המצב כאן במזרח התיכון נפיץ – אנחנו לא יודעים מה יקרה אבל בטוח המצב מול לבנון יתפוצץ במוקדם או מאוחר -השוק לא אוהב חוסר וודאות גלובלי ואני לא יודע מה תהיה תגובת השוק ולכמה זמן.

7. אני גם לא יודע בוודאות מי ינצח בבחירות ארה”ב. אתם זוכרים את תגובת ההמונים לפני 4 שנים…מה יקרה אם טראמפ שוב יפסיד? מה תהיה התגובה הפעם?. חוסר שקט בתוך ארה”ב ואנרכיה פוליטית היא מאוד מסוכנת לשוק.

8. למרות, שהסיכוי לכך כרגע נראה קלוש עדיין, יש משבר אדיר בנושא הנדל”ן המשרדי עם חשיפה גדולה לבנקים האזוריים ואני לא יודע מתי בדיוק הבועה הזאת תתפוצץ.

9. לפי דבריו של פאוול – ככול הנראה תהיה הורדת ריבית בספטמבר – הורדת ריבית בספטמבר, שאגב מתומחרת כבר באג”ח ארה”ב וגם בשוק תהיה “אישור”, שהשוק בארה”ב הולך למיתון – תגובת השוק יכולה להיות ירידה חזקה במדדים.

10. אבל אם אתם חושבים, שאני טועה זה בסדר גמור – כל אחד אחראי לכסף שלו אבל, להיות זהיר זה להיות חכם.

קרדיט: המשקיע ששוקע בטלגרם     קרדיט לתמונות: סעודי גאזט