אנחנו לא לבד! גרמניה “מתחמנת” דרכים לגירוש פושעים ופליטים מוסלמים מסוכנים על ידי מתן סיוע כספי

נראה כי גרמניה, וכמוה יתר מדינות אירופה מתחבטות עם אותן בעיות כמו ישראל והפתרונות שהן מציעות נראה כאילו נלקחו מבית היוצר הישראלי.

לכולם ברור כי הבעיה של פשיעה גוברת והולכת בקרב הקהילות המוסלמיות שהגרו לאירופה, והביאו איתם את כל מטען הפשע והבערות ממדינותיהם מבלי לנסות ולהתקדם בדולם הקידמה, רק תלך ותחריף בקצב גובר בשנים הקרובות , ואי לכך צריך להתחיל להתמודד עם הבעיה בטרם תתנפץ להם בפניהם.

גרמניה לא לבד. מדינות נוספות שהקלו מאוד על כניסת מוסלמים לשטחם , כמו בריטניה וצרפת כבר רואות את הבעיה מתנפצת על פני תושביהם שסמכו על שיקול דעתה של הממשלה המקומית , שכשלה.

גרמניה כבר יודעת שמדיניות השערים הפתוחים שהנהיגה הקנצלרית לשעבר , מרקל , נכשלה כישלון חרוץ , שלמעשה היא איפשרה למיליוני מוסלמים , גייס חמישי לכל דבר ועניין, להאחז בה ולחבל בה מבפנים ולמצוץ את משאביה העשירים.

קרדיט: רשתות חברתיות

 

מדינות אחרות , כמו פורטוגל והונגריה מחייכות בסתר בשביעות רצון על זה שהם התעקשו לא לשמוע בקול הנהגת האיחוד האירופי הכושל, אפילו שאיימו עליהן בנקיטת צעדי עונשין קשים , ומנעו כניסת מאות אלפי פליטים לשטחם.

מדינות אירופה יהיו חייבות , בשנים הקרובות , למצוא דרכים יצירתיות, במשותף עם המערכת המשפטית של האיחוד האירופי, להוציא מיליוני מוסלמים מאדמתן אחרת סופן המר מתקרב!

ימים יגידו!

Over 100 of 4,000 Syrian Refugees Begin Relocation to Germany | IOM  Regional Office for the European Economic Area, the European Union and NATO

קרדיט: IOM

 

שרת הפנים הגרמנית ננסי וייזר מהמפלגה הסוציאל-דמוקרטית מחפשת דרכים חדשות לאפשר גירוש פליטים פליליים ומסוכנים, תוך התמקדות מיוחדת בפליטים אפגנים. בין האפשרויות ש-Vizer בוחנת היא מתן סיוע כספי למגורשים, במטרה להבטיח שהגירושים יעברו את המשוכה המשפטית.

לפי מה שפורסם על ידי סוכנות הידיעות הגרמנית, השרה שוקלת להעניק תמיכה כספית לפושעים האפגניים הללו כדי להקל על גירושם. תוכנית זו תעניק למדינות גרמניה האחראיות על ביצוע הגירושים את החופש להחליט אם להעניק סיוע כספי זה, ולקבוע את גובה התמיכה.

נכון לעכשיו, ישנן תוכניות התומכות במבקשי מקלט שנדחו, לרבות תשלום עלויות נסיעה ומתן סיוע כספי כדי להתחיל את חייהם מחדש במדינות מולדתם. סיוע זה משתנה בהתאם לארץ המוצא ולמעמד החברתי של הפרט.

בעקבות הריגתו של שוטר גרמני במדינת באדן-וירטמברג על ידי פליט אפגני ביוני האחרון, הביע הקנצלר הפדרלי אולף שולץ את כוונתו לחדש את גירושם של פושעים מסוכנים וחשודים בטרור לאפגניסטן וסוריה. במהלך ועידתם ביוני האחרון, הדגישו שרי הפנים של מדינות גרמניה את הצורך בגירוש הפושעים הללו בשיתוף פעולה עם מדינות שכנות.

עם זאת, מומחים מאמינים שייתכנו אתגרים משפטיים ליישום התוכניות הללו, במיוחד אם אזרחים אפגנים מציגים טיעונים משפטיים המצביעים על הסיכונים שהם עלולים לעמוד בפניהם, כגון עוני, אם יגורשו.

Germany sees sharp drop in asylum requests in 2020 | Rudaw.net

קרדיט: בלדי ניוז     קרדיט לתמונות: רודאו