מנהלת יוטיוב המצונזר בתקופת הקורונה סוזן וויצ’יצקי הלכה לעולמה בגיל 56 מסרטן ריאות

וויצ’יצקי בת לאסתר הוכמן היהודיה והפרופסור לפיסיקה סטנלי וויצ’יצקי, הלכה לעולמה אתמול שבת בגיל 56 אחרי שנאבקה כשנתיים במחלת הסרטן.

היא עזבה לטפל בעצמה בשנת 2023 את תפקידה כמנהלת יוטיוב אותו היא מילאה משנת 2014.
היא היתה מהעובדים הראשונים של גוגל אחרי שהשכירה את החניה המקורה שלה למייסדים והצטרפה אליהם במהרה כאחד העובדים הראשונים בחברה, הונה מוערך לכ 700 מיליון דולר.

היא היתה אחראית על הפעלת הצנזורה הכבדה על יוטיוב בתקופת הקורונה.
צנזורה שנדרשה על ידי הבית הלבן במסגרת המבצע החשאי להרעלת מיליארדי אנשים בעולם באמצעות זריקות אמ.אר.אן.איי אשר פותחו במעבדות  הדרפה Darpa ומערכת הביטחון בארה”ב.
https://www.ronjohnson.senate.gov/2024/2/media-advisory-sen-johnson-to-lead-roundtable-discussion-what-are-federal-health-agencies-and-the-covid-cartel-hiding

 

זריקות אלה הכילו ננו טכנולוגיה צבאית ומשדר בלוטוס המשדר את הנתונים הביולוגים של המוזרקים, משדרים הממשיכים לשדר גם אחרי מותם של המוזרקים והנטענים מגלים אלקטרומגנטים סביבתים.

ווירוס הקורונה המהונדס פותח בין היתר בוואהן-סין במימונו של אנטוני פאוצ’י ומשרד הבריאות האמריקאי תחת ניהולו.

מאחורי הקלעים תעשיית זריקות הרעל, תעשית הבדיקות הכוזבות ותעשיית השיווק והצנזורה מומנו במיליארדים על ידי קרנות “צדקה” אמריקאיות כדוגמת קרן ביל ומלינדה גייטס, קרן רוקפלר, קרן סורוס ואחרים החברים בין היתר בארגון ה-CFR (https://t.me/Nakim_org_Ch/1601)והשלוחה שלו בשוויץ הפורום הכלכלי העולמי בראשות קלאוס שוואב. מטרתם הלא מוצהרת של עמלקיפ אלה הינה דילול אוכלוסין והקמת שלטון עולמי נאצי.

כל אלה מתבהרים כעת בוועדת חקירה בסנאט האמריקאי.

 

הצנזורה ביוטיוב היתה מעיקרי המאמץ להוליך שולל את הציבור ולצנזר מדענים ועיתונאים שהזהירו מהקנוניה.

מספר סרטונים של “נקים” נמחקו ללא זכות ערעור ביוטיוב והדף שלנו בפייסבוק נמחק בין לילה בסביבות ינואר 2021 ללא שום התראה, זאת בעקבות פרסום המאמרים המדעים שהוכיחו והזהירו מרעילות הזריקות. על אף הצנזורה הכבדה הצלחנו לפרסם מאמרים באמצעות האתר של “נקים”, ראיונות לעיתון פראנס סואר הצרפתי ואחרים ולהגיע למיליוני אנשים, המאמרים של “נקים” תורגמו בעשרות שפות והופצו בעולם כולו על אף מאמצי הצנזורה של משרד ה-‘בריאות” הישראלי וגורמי פשע אמריקאים שהוזכרו לעיל.

כאמור מנהלת יוטיוב המצונזר באותה תקופה הלכה לעולמה אתמול ולא תוכל להיחקר בנדון.

קרדיט: חיים יטיב – ערוץ הטלגרם נקים