מאחורי העיכוב הגדול בתגובת חיזבאללה לחיסול מפקדה הבכיר ביותר ע”י ישראל

לאחר שישראל חיסלה את רמטכ”ל צבא חיזבאללה בלבנון , אמר נאסראללה כי זאת לא שאלה אם חיזבאללה יגיב לחיסול זה אלא  התגובה וודאית והשאלה היא רק מתי ובאיזה היקף..

העיתונות הערבית המקורבת לחיזבאללה, המתפארת במקורות בחוג הפיקוד הבכיר של האירגון טענו כי התגובה הצבאית של חיזבאללה תהיה קשה ביותר, וכי הם כבר לקחו בחשבון באפשר וזה ידרדר את כל המצב לכדי במלחמה בהיקף מלא עם ישראל.

אלא שהזמן עובר ותגובת חיזבאללה ….. יוק!

כלם יודעים לתת סיבות מדוע המכה הצבאית של חיזבאללה מתעכבת , אבל הסיבות הן רק בחזקת ניחוש.

חיזבאללה נוכח לדעת , מאחורי הקלעים, כי עוד ועוד מתומכיו , שבעבר הבטיחו לו שילחמו איתו כתף אל כתף , פשוט נסוגו מהבטחתם והם כרגע עדכנו אותו שהם לא רק לא מתכוונים יותר להצטרף אליו אלא שהם דורשים מחיזבאללה, בשום מצב ,לא לערב אותם בלחימה נגד ישראל וגם לא לפעול נגד ישראל משטחם.

אם אתם זוכרים , לאחרונה, הזעיק פוטין את אסד למוסקבה פעמיים , כדי לעדכן אותו במידע המודיעיני העדכני ביותר המצוי במערכת הרוסית לפיו ישראל וארה”ב מתכוננות להגיב בחומרה נגד איראן וחיזבאללה , ואם תהיה פעילות נגד ישראל מאדמת סוריה כוחות איראן יספגו מכה אנושה ואם אסד ישתף איתם פעולה גם הוא יחטוף קשות.

התגובה של אסד היתה…. עדכון מהיר לנאסראללה שסוריה לא מתכוונת להצטרף לכל מלחמה נגד ישראל וכי הוא מתבקש לא לפעול מאדמות סוריה.

כדי שהמסר אכן ייקלט היטב , אסד שלח את ראש המודיעין שלו , האלוף  חוסאם לוק, שהסביר לבכירי חיזבאללה שסוריה לא איתם.

הכעס אצל נאסראללה היה כה רב עד שסירב לפגוש את האלוף הסורי ב-4 עיניים.

הולך ומתברר לנאסראללה, למגינת לבו , אם כי ידידיו הערבים לא הפתיעו אותו , כי הוא נשאר לבד מול מכונת המלחמה הישראלית שהיא לא תשאיר לו סיכוי במידה ויחליט לנמוד מולה.

23423

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות