משמרות המהפכה האיראנים “החליטו”: כך חוסל הנייה! המשמעות!

משמרות המהפכה בכרוז רשמי: הניה חוסל באמצעות טיל קצר טווח

בכרוז רשמי שפרסמו משמרות המהפכה מוקדם יותר, עדכנו על פרטי חקירת המתקפה על המבנה בו שוכן יו”ר הלשכה המדינית של חמאס, אסמעיל הניה בטהרן.

מסקנות החקירה:
1. חיסולו של הניה בוצע על ידי ישראל, ובתמיכת הממשל האמריקני.
2. החיסול בוצע באמצעות “טיל ששוגר מטווח קצר, בעל ראש נפץ במשקל כ-7 קילוגרמים”. לדברי משמרות המהפכה, הטיל שוגר מחוץ למבנה.

את הכרוז חותמים משמרות המהפכה בהתחייבות כי “ישראל תשלם על הפשע בזמן ובמקום המתאימים”.

משמרות המהפכה למעשה מכחישים את שתי הטענות המובילות לצורה בה בוצע החיסול: מטען שהוטמן מראש בחדרו של הניה, וטיל ששוגר ממדינה זרה.

בנוסף, משמרות המהפכה מודים כי המחסלים חדרו למרחב בשליטה מובהקת של הממשל האיראני, וצלחו בחיסול מטווח קרוב – כל זאת כאשר ישנה אבטחה מוגברת במרחב בשל טקס השבעת הנשיא האיראני החדש.

ההודעה ממחישה את המבוכה העצומה באיראן. ניתן לשער כי ההודעה נועדה להכין את הקרקע לתגובה חריפה ביותר של משמרות המהפכה, וארגוני הפרוקסי השונים. (קרדיט: ערוץ הטלגרם המוחבאראת)

הערה ברקע ההודעה: למעשה משמרות המהפכה האיראנים, השולטים באיראן שלטון ללא מיצרים, החליטו שהאחריות על “הפשלה” הנוראית של המערכת הביטחונית האיראנית תוטל על האירגון האחראי של אבטחת מתקן ההארחה של האח”מים בטהרן.

ומי הם בדיוק ? 

על זה כבר כתבנו אתמול כדלקמן:

 “משמר האבטחה אנסאר אל-מהדי” … בידיעת בזשקיאן

אל-אחוואזי הסביר כי מתחם סעדבאד בו התגורר הנייה כולל “מספר בסיסי צבא וביטחון המזוהים עם כוח קודס, אתרי נופש ומתחמי רפואה, והניה שהה בבית ההארחה השייך לבסיס האימאם עלי המזוהה עם כוח קודס. , זרוע החוץ של משמרות המהפכה האיראנים .”

באשר לקבוצה האחראית על אבטחת הנייה, היא ידועה בשם “חיל ההגנה של אנסאר אל-מהדי”. לדברי אל-אחוואזי, הגנרל פתחאללה ג’מירי, מפקד חיל אנסאר אל-מהדי, היה אחראי ישירות על ההגנה על ראש הלשכה המדינית של תנועת חמאס.

אפשר שראשו של הגנרל האחראי יותז בקרוב , ואפשר והדבר לא יוודע עוד הרבה זמן.