גם הנשיא החדש של איראן מוכן להקריב את חיזבאללה על מזבח האינטרסים הפנימיים

נשיא איראן הנבחר – בזשקיאן שלח מכתב למזכיר הכללי שלחיזבאללה ובו אמר כי איראן תומכת ב התנגדות (חיזבאללה)  במלוא העוצמה.

 

הנשיא הנבחר של איראן, מסעוד פז’קיאן, אישר ביום שני, בהודעה למזכ”ל חיזבאללה, כי שורשי התמיכה של איראן בהתנגדות נעוצים במדיניות הבסיסית של הרפובליקה האסלאמית ותימשך במלא העוצמה.

פז’קיאן אמר ביום שני במכתב למזכ”ל חיזבאללה הלבנוני, חסן נסראללה: “איראן תמיד תמכה בהתנגדות של עמי האזור נגד הישות הציונית, שאינה נהנית מכל לגיטימציה” – כך דיווחה סוכנות הידיעות האיראנית Mehr.

הנשיא הנבחר האיראני הוסיף: “אני בטוח שתנועות ההתנגדות באזור לא יאפשרו לישות הזו להמשיך במדיניות הלוחמנית והתוקפנית שלה נגד העם הפלסטיני חסר ההגנה ושאר עמי האזור”.

בשבת האחרונה שלח נסראללה הודעת ברכה לפז’קיאן על בחירתו לנשיא איראן, בה הדגיש את המשך דרך ההתנגדות עם הנשיא האיראני החדש “עד השגת הניצחון”.

משרד הפנים האיראני הודיע, שלשום בשבת האחרונה, על ניצחונו של פז’שקיאן בסיבוב השני של הבחירות לנשיאות.

בכיר בממשל ביידן , דיוויד שנקר אמר בראיון לעיתון הלבנוני א-נהאר כי נראה שחיזבאללה והספונסרים שלו בטהרן רוצים את המשך קרב ההתשה הנוכחי בין ישראל וחיזבאלה על הגבול בדרום לבנון בעוצמה בינונית, וישראל לא תסבול את המצב הזה עד אין קץ.

קרדיט: תסנים

 

הערה ברקע הידיעה: מעניין לראות איך איראן, ממשיכה במדיניותה העיקבית להקריב את אנשי חיזבאללה בלבנון על מזבח האינטרסים הפנימיים שלה , והעדה השיעית, ללא ספק , צועדת לעבר הכיליון שלה על אדמת לבנון.

במקרה של מלחמה כוללת עם ישראל, יושמד עיקר כוחות של האירגון מה שיביא עליו את קואליציית העדות בלבנון שישמחו לנצל את חולשתו הריגעית ולדחוק את כל אנשי העדה משטח לבנון ולהפטר אחת ותמיד מהסרטן האיראני הפושה בגופה של לבנון תוך ביצוע מעשי טבח שהעולם טרם ראה.

עוד נחזה במראות אבסורדיים שהקהילה השיעית בלבנון תנסה למצוא מקלט בשטח ישראל שתציל אותם מציפורני יתר העדות במדינה שיבקשו לנקום על מעשיהם ארוכות השנים.

לוחמי חיזבאללה שנהרגו בחילופי אש עם ישראל מאז ה-8 באוקטובר:

תמונה

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות