סרטון הפייק הויראלי הגדול: שחקן פורטוגלי אומר שהוא לא מכיר בקיומה של נבחרת ישראל. מה האמת?

ושוב , העם השקרן ביותר בהיסטוריה האנושית , הערבים , מצליחים לבלבל את תושבי יבשת אירופה, שלא קולטים שהמוני ערבים מכרסמים ביסודות מולדתם עד שיגיע היום וכל הבית יתמוטט על יושביו בקול רעש גדול…. מבחינת , אם לי אין מולדת גם לכם לא תהיה…. למרות שאירחתם אותי בסלון ביתכם והצלתם את משפחתי מידי רוצחים ערבים אחרים”.

ושוב הם לוקחים אירוע תרבותי שמתרחש ביבשת אירופה והופכים אותו לכלי שנאה ודחייה כמיטב המסורת , וחוסר התרבות, שכה טבוע באופיו של כל ערבי.

 

הכדורגלן הפורטוגלי, ברנרדו סילבה, השתתף במשחק אתגר המבוסס על ציטוט שם של שחקן מהנבחרת הלאומית של כל מדינה שדגלו מופיע על המסך. משתמשי מדיה חברתית טענו ששחקן מנצ’סטר סיטי אמר, “זו לא נבחרת לאומית” כשהופיע דגל ישראל.

טענה זאת , כמובן, אינה נכונה, שכן הוא בעצם אמר שאינו מכיר אף אחד מנבחרת ישראל.

הפוסטים כוללים תמונה שבה נראה השחקן הפורטוגלי עם דגל ישראל מעל ראשו ושחקן נוסף עומד מאחוריו.

בתגובה הנלווית נכתב כי ברנרדו סילבה, במהלך משחק אתגרי המבוסס על אזכור שמו של שחקן מנבחרת המדינה שדגלו מופיע מעל ראשו, התייחס לדגל ישראל ואמר: “זו לא נבחרת לאומית”.

 

החיפוש באמצעות מילות מפתח באנגלית כמו “אתגר ברנרדו סילבה” מוביל לסרטון המלא שפורסם בעמוד ספורט באינסטגרם וב-TikTok ב-29 ביוני 2024.

סרטון זה מציג את השחקן, ברנרדו סילבה, יחד עם השואומן, בן נוטל, כשהם משתתפים באתגר המבוסס על אזכור שמו של שחקן מהנבחרת הלאומית של המדינה שדגלו מופיע על המסך.

כשדגל ישראל הופיע מעל ראשו של סילבה, הוא העיר, “ישראל, אני לא יודע, באמת, אני לא יודע”, ופנה אל בן נוטל ושאל: “אתה יודע?”

שני השחקנים השלימו אז את האתגר, וסילבה לא אמר על דגל ישראל, “זו לא נבחרת”, כפי שנטען בפוסטים.

הפוסטים כוללים תמונה שבה נראה השחקן הפורטוגלי עם דגל ישראל מעל ראשו ושחקן נוסף עומד מאחוריו

 

סלבריטאים בסולידריות עם הפלסטינים

טענה זו באה לאור הסולידריות של סלבריטאים וכוכבים בינלאומיים עם הפלסטינים, כמו קבוצת Artists4Ceasefire, הכוללת עשרות שחקנים, מוזיקאים ואמנים בינלאומיים שדורשים הפסקת אש מיידית וקבועה בעזה.

אלה כוללים את דואה ליפא והזמרת אנני לנוקס, הדוגמניות ג’יג’י ובלה חדיד ממוצא פלסטיני, והשחקנים מארק רופאלו ורמי יוסף.

2,000 אמנים בריטים, כולל השחקנים טילדה סווינטון, צ’ארלס דאנס וסטיב קוגן, חתמו גם הם על מכתב באוקטובר, הקורא לממשלה להפסיק את “התמיכה הצבאית והפוליטית בפעולות הישראליות”. (קרדיט: אלחורה)