אולמרט בשרות ההסברה של חיזבאללה: הממשלה שלנו מבועתת מ”כוחות רדואן”

כל עיתוני לבנון “חוגגים” על דבריו המשתלחים של ראש הממשלה המושחת לשעבר של מדינת ישראל , אהוד אולמרט שמפזר את “פניניו” לכל עבר , כאילו שמישהו, חוץ מאוייבי ישראל, מייחסים להם חשיבות כלשהי….

וככה נראית כתבה אחת מיני רבים מאתרי החדשות הלבנוניים ,  כמו ” לבנון דבייט” , והם עוד סולידיים….

ראש ממשלת ישראל לשעבר אהוד אולמרט מתח ביקורת על ההחלטה לפנות יישובים בצפון ישראל , והדגיש כי ההחלטה היתה “היסטרית ונובעת מהבהלה ואובדן עשתונות אצל ממשלתו של בנימין נתניהו”.

בראיון לערוץ 12 הישראלי, אמר אולמרט כי הממשלה “לא יודעת מה לעשות, ואינה מסוגלת לקבל החלטות”, וציין כי היא “מתנהלת ללא תכנון והיערכות אסטרטגית, וללא הבנת היעדים שחייבים להשיג כדי לסיים את המלחמה”.

באותו הקשר אמר חבר הכנסת ואל”מ במילואים, שרון ניר: “לא רק שישראל איבדה את הצפון, אלא שתושבי הצפון איבדו את האמון בממשלת ישראל, ועל ישראל לשנות את המצב, שכן זה הוא כישלון אסטרטגי”.

גם בכיר המוסד לשעבר, אשל ארמוני, שאל בערוץ כאן הישראלי: “האם נוכל להתמודד במלחמה במספר זירות?”
.

ארמוני ציין כי “כדי למצוא פתרון צבאי מחוייבת ישראל ליזום, לא להגיב”, והדגיש כי “זה לא המצב כעת, לפחות בלבנון”.

ארמוני הדגיש כי הוא “לא רואה מצב שבו תושבי הצפון ישובו לבתיהם, אם כוחות רדוואן לא יורחקו למרחק ממנו לא יוכלו לשגר טילים נגד טנקים”.

בנוגע לחזית עזה, הדגיש אולמרט כי “נתניהו לא רוצה להחזיר את השבויים ולא רוצה להגיע לעסקה”, והדגיש כי “מלחמה נגד חמאס, ממנה הצליחה התנועה לשרוד לאחר 9 חודשים, היא מלחמה שחייבים להפסיק עכשיו”.

הוא הדגיש כי “עסקת השבויים לא תתפוצץ לפני ה-25 ביולי (מועד נאומו של נתניהו בקונגרס), והמשא ומתן יימשך”, וציין כי “נתניהו מאמין שפיצוץ העסקה יאפשר לו להמשיך במלחמה הזו מבלי לשלם את המחירים הפוליטיים שהוא רוצה להימנע מהם”, והדגיש כי “אסור בשום פנים ואופן להסכים בכך”.

קרדיט לתמונות: ערוץ הטלגרם AI היוצרים