עד כמה הרוח הקרה הולכת לנשב מכיוון לונדוניסטאן?

עד כמה הרוח הקרה הולכת לנשב מכיוון לונדוניסטאן? להלן התשובה.

ברק אובמה הוא המנטור, שהדריך את קיר סטארמר מי, שניצח בבחירות הכלליות בבריטניה והפך לראש ממשלה.

ידו של חוסיין אובמה בכל!! – גם בריטניה נפלה שדודה למעשי הבחישה שלו ומערכת היחסים ההדוקה עשויה להימשך גם לאחר שסטארמר ייכנס לתפקידו.

סטארמר הכריז כי “השינוי מתחיל עכשיו” בעצרת, שערך ביום שישי עם היוודע התוצאות, אך ניצחונו הגיע למרות העובדה, שהוא מתואר לעתים קרובות כחסר כריזמה לחלוטין, מן סוג של ביידן אנגלי. האם הוא יהיה המריונטה החדשה של חוסיין אובמה?.

סטארמר נכנס לפוליטיקה מאוחר יחסית, ונבחר לראשונה לבית הנבחרים הבריטי בגיל 52 בשנת 2015. לפני כן, הוא היה עורך דין, שנבחר להיות התובע הראשי של אנגליה וויילס. כמועמד למשרה בכירה, לסטארמר לא נותרה ברירה אלא לספר את סיפור הרקע המשפחתי שלו. לאחר שהפך למנהיג הלייבור ב-2020, הוא הדגיש את שורשיו הצנועים, ותיאר לעתים קרובות כיצד אביו עבד כיצרן כלים ואימו עבדה כאחות

על מנת להשפיעה על הבחירות באנגליה יצר קשר חוסיין אובמה עם חברו האנגלי ובסדרת שיחות זום עודד את סטארמר להיות פגיע ופתוח יותר עם הציבור ושוחח עם מנהיג הלייבור על ההחלטות הקשות שקיבל בחדר הסגלגל.

בראיון לפודקאסט “Power Play” של “פוליטיקו” בחודש מרץ, אמר לאמי (אחד מסגניו של סטרמר) כי הוא ואובמה מכירים זה את זה כבר 20 שנה מאז, שנפגשו באירוע לבוגרים שחורים של אוניברסיטת הרווארד.

לאמי אמר כי השפעתו של אובמה על סטארמר הייתה ניכרת כאשר מנהיג הלייבור סיפר לאחרונה את סיפור הרקע של משפחתו “בצורה הרבה יותר נוחה ממה שאולי ראינו לפני כמה שנים”.

“עד לאותה נקודה, סטארמר היה מאוד נוקשה, מאוד מעשי, מאוד סטרייטי”, אמר העיתונאי דונלדסון, והוסיף כי אובמה “פתח” ו”נתן אישור” לסטארמר להיפתח. דונלדסון רמז כי סטארמר עשוי גם לבקש עצה מאובמה בנוגע להתמודדות עם דונלד טראמפ אם הנשיא לשעבר ייבחר מחדש בנובמבר.

בקיצור ולעניין – מי, ששולט היום גם באנגליה הוא חוסיין אובמה וטוב לא ייצא מזה למדינת ישראל ולא לעולם כולו.

Brits are begging Obama to move to the UK and become Prime Minister | Mashable

קרדיט: ביזנס אינסיידר    קרדיט לתרגום: ערוץ הטלגרם המשקיע ששוקע    קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות