משמרות המהפכה באמצעות יחידות מודיעין וסייבר מנסות לרסק את החברה הישראלית מבפנים

סיפרתי לכם לא פעם על ניסיונות של משמרות המהפכה באמצעות יחידות מודיעין ויחידות סייבר, להשפעה וליצירת סכסוך ופילוג בין חלקי החברה הישראלית, וגרימת אי אמון בממשלה ומוסדות המדינה, וסיפרתי לכם שהם פועלים בכל הרשתות החברתיות, ומפעילים חשבונות ובוטים, ושהם פעילים כמובן גם בטלגרם.

וכן סיפרתי לכם שגם חיזבאללה וארגוני הטרור הפלסטינים מנסים לעורר מריבות וסכסוכים בחברה הישראלית, ומנסים בכל כוחם ליצור דמורליזציה בחברה הישראלית.

פעילות אויבי ישראל שמנסים לשחק לכולנו בראש, כחלק מלוחמה פסיכולוגית המופעלת נגדנו, נעשית בחלקה במסגרת קמפיינים נקודתיים, המגיבים לאירועי היום, וחלקם בקמפיינים מתמשכים על פני זמן ארוך.

בחלק מהמקרים ההודעות ברשת או טוקבקים באתרי החדשות או באתרים מתחזים, יהיה בעברית קלוקלת, בחלק מהמקרים העברית תהייה טובה, וגם אם משהו יראה לנו קצת מוזר בדרך הניסוח, רבים מאיתנו לא יקדישו לזה מחשב, וחלקנו פשוט נחשוב שמדובר בעולה חדש, או סתם בני נוער או בוגרים צעירים שלא תמיד מדברים בעברית “תקנית”.

לאחר ההקדמה הזו, אפנה אתכם לפוסט בערוץ של הקוסם מרלין, ואצטרף לאזהרה של מרלין, ואזכיר שלא תמיד יודעים מי העומדים מאחורי ערוצי טלגרם או חשבונות ברשתות החברתיות, ועלולים להיות מקרים שהם יופעלו ע”י “הצדיקים” של משמרות המהפכה או ארגוני המחבלים המבקשים את רעתנו.

וזה המקום לחזור ולומר שתמיד צריך לבדוק אמינות ידיעה ואמינות מקור.

Israel Saw 43% Surge In Cyber Attacks From Iran, Hezbollah In 2023 | Iran  International

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון   קרדיט לתמונות: איראן אינטרנשיונל