ראיון עם קבוצת התקיפה בסייבר Qilin . חלק ב’

 

 

ראיון – קבוצת Qilin <> חדשות סייבר (חלק 2 )

Qilin Ransomware: Get the 2024 Lowdown

 

ש: פירסמתם עד כה למעלה מ-120 קרבנות אך מדובר באלו שלא שילמו את דמי הכופר, מה היחס בין אלו שמשלמים לאלו שלא משלמים מסך כל הקרבנות שלכם?

ת: אנחנו לא מעוניינים לענות על השאלה הזו.

ש: איך אתם מסבירים את הפעילות שלכם למשפחה ולחברים שלכם, האם הם בכלל מודעים למה שאתם עושים?

ת: הצוות שלנו זו המשפחה שלנו במדינה שלנו אנחנו נעשה הכל כדי לנצח ולתמוך אחד בשני.

ש: אתם פועלים כבר שנתיים, מה האסטרטגיה שלכם לשנים הבאות? נגיד לטווח של 3 שנים

ת: יש לנו אסטרטגיה לשבוע הבא – להרוויח 200 מיליון דולר מקרבנות, אנחנו כרגע עסוקים לא מעט בהישרדות, שלנו כצוות, של החברים שלנו בחזית ושל המדינה שלנו, אנחנו לא יודעים מה יקרה עוד 3 שנים, אנחנו רק מקווים שנמשיך לשגשג יחד עם המדינה ושאנשינו יחיו בשלום.

ש: מה ההמלצות שלכם להתמודדות עם האיום של מתקפות כופר?

ת: ההמלצות מאד פשוטות, לא לשקר, לא לשבור את המילה שלכם ולא לשתף פעולה עם פוליטיקאים כי הם שקרנים. בכנות הדרך הבטוחה ביותר להימנע ממתקפות היא לעזור למדינה שלנו ולהעביר לנו כסף מראש.

ש: אם היית יכול לבחור סרט אחד, ספר אחד, שיר אחד, אדם אחד או אירוע אחד שהעניק לכם השראה לבחור בדרך החיים הזו ולעשות את מה שאתם עושים, מה או מי זה היה?

ת: אני חושב שאתה מכיר מספיק אנשים שוויתרו על החופש שלהם כדי לחשוף את האמת, אנחנו יכולים להזכיר את ג׳וליאן אסאנג׳ (מייסד ויקיליקס) שמוחזק כעת כבן ערובה על ידי הרשויות בבריטניה, האיש הזה פקח את עיניהם של אנשים רבים וחשף את השחיתויות הקיימות בממשלות רבות, אנו רואים את עצמינו כממשיכי דרכו אבל עם הבדל מרכזי, אנחנו לא חושבים שרק פרסום של מידע יוביל לשינוי, אנחנו מאמינים במאבק אמיתי.

ש: האם היית משתמש בשירותים של חברה שתקפת בעבר?

ת: אנחנו משתמשים בכל המידע שאנחנו גונבים מהחברות שתקפנו, במסמכים שלהם ובכסף שלהם, כך שלמעשה אנחנו כל הזמן משתמשים בשירותים של החברות אליהם אנחנו פורצים.

ש: משהו אחרון שתרצו למסור לחברי קהילת חדשות סייבר?

ת: אם אתם מאמינים בצדק אז הצטרפו למאבק שלנו, הצטרפו ותבינו כמה שונה דמוקרטיה אמיתית מהדמוקרטיה השקרית שרבים מסביב לעולם מאמינים בה.

קרדיט : ערוץ הטלגרם חדשות סייבר – ארז דסה    קרדיט לתמונות : קרדיט לתמונות : ערוץ הטלגרם היוצרים Ai ורשתות חברתיות