אולי כדאי להתחיל לדבר עם חיזבאללה שיעית מדוברת ?

בְּאֵין תַּחְבֻּלוֹת יִפָּל עָם וּתְשׁוּעָה בְּרֹב יוֹעֵץ (מ”ג משלי יא יד)

החיזבאללה תוקף אזרחים וערים בישראל כדבר שיגרה, התושבים השיעים בלבנון כולם עומדים מאחוריו, הגיעה הזמן לרענן לתושבי הדאחייה בביירות מה זאת מלחמה.

אז אולי מדינת ישראל, שעדיין חלק ממנהיגיה וקציניה עם עמדות תבוסתניות הזויות תחזור כמה עשורים אחורה לתקופת לבנון “הקלאסית”.

תראו, לא צריך להפציץ בשלב הזה פיזית את ביירות ואין טעם, צריך לגמור ולהרוס את עזה עד יסוד אבל בינתיים יש דרכים מצויינות להזכיר למחבלים שם בביירות את ההיסטוריה הלא רחוקה שלהם.

 

למי, שלא יודע מדינת לבנון היא המחראה הגדולה בעולם גם מבחינה חברתית, כלכלית ואישית. לבנון בין היתר הייתה ועדיין היא מרכז לקבלני פיצוצים אולי הגדולה בעולם יחד עם סוריה ואפגניסטן.

הרי בלבנון כולם שונאים את כולם ולחיזבאללה יש יותר אוייבים בלבנון וסוריה מאשר “אוהבים” וכך אלה יעמדו בתור על מנת לפגוע בשיעים. חומרי חבלה לא חסרים, יש שם יותר TNT מאשר מזון לבני אדם.

אז אולי נחזור לימים המאושרים של לבנון ונזמין איזה שתי משאיות תופת למשל שתי מערבלי בטון משהו כמו 2 טון חומר נפץ, שיתפוצצו להם בדאחייה וישטחו 100 מטר של בתים עם מאות חלאות אדם וכמובן מיד לאחר מכן טלפון אנונימי ייקח אחריות למשל בשם “גדודי הזכרון של בכר אל בגדדי”….

אז מה יקרה? הרי בכל מקרה היום יורים לישראל…מה יגיד האוייב? שהוא לא שולט על המדינה שלו? על העיר שלו? לא שולט על הרובע שלו? הוא לא נותן בטחון לשיעים שלו? איך יאשים אותנו? הרי אנחנו לא שם אז הוא חלש במישור הפנימי. לא יודע אם יעזור ב – 100% אבל פתאום המחבלים, שתומכים בחיזבאללה אולי יתחילו להפנים את ההרס הקרב לפתחם.

קרדיט: המשקיע ששוקע בטלגרם      קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות