החשש מתחרות מצד תעשיית הנשק הישראלית הניע את מקרון למנוע השתתפות ישראל ב-Eurosatory 2024

לא משנה באיזה “קוסמטיקה” ינסו להסוות את המהלך השפל של נשיא מדינה ,המכריזה מעל כל במה אפשרית את הסלוגן העתיק יומין שעלה על בימת ההיסטוריה בצרפת , “חופש לכולם”, בסופו של יום רק החשש המצמית מפני התעשייה הצבאית הישמורחים עלינו!!ראלית על שלל מוצריה החדישים שהוכיחו עצמם בצרה מהדהדת בשדה הקרב , הניע את הנשיא מקרון לשלול מישראל את הזכות להשתתף בתערכות הנשק Eurosatory 2024 שאמורה להפתח בקרוב בפריז.

הבוז לנאורים! והוא עוד נחשב לידיד ישראל?! כמה צביעות מורחים עלינו?!

 

ההחלטה קשורה לעמדת צרפת לגבי הפעולות הצבאיות הישראליות בעזה.

צרפת אסרה על חברות תעשיות ביטחוניות ישראליות להשתתף בתערוכה הביטחונית Eurosatory 2024, שתתקיים החודש בווילפינטה ליד פריז.

ההחלטה, שהוכרזה על ידי מארגני האירועים Coges Events ומשרד ההגנה הצרפתי ביום שישי, מגיעה בזמן שצרפת מגנה את הפעולות הצבאיות הישראליות בעזה.

לפי רויטרס , משרד ההגנה הצרפתי קשר את איסור ההופעה בתערוכה לכלי נשק למתקפה הישראלית המתמשכת על רפיח בדרום עזה, ואמר: “לא מתקיימים עוד התנאים לארח חברות ישראליות בתערוכה בזמן שהנשיא קורא לישראל להפסיק פעולות ברפיח”. זה בא בעקבות תקיפה אווירית ישראלית על רפיח שבה נהרגו 45 בני אדם, ועוררה זעם בינלאומי.

שר בקבינט המלחמה הישראלי, בני גנץ, אמר בפוסט באתר X: “שוחחתי עם ראש הממשלה על ההחלטה הצרפתית למנוע משלחת ישראלית להשתתף בתערוכת הנשק ו- “הדגשתי בפניו שההחלטה מתגמלת בסופו של דבר טרור, וביקשתי מצרפת לשקול מחדש את ההחלטה”.

(קרדיט: ערביכ דפנס)

 

הערה: ושוב ישראל נופלת במלכודת הפוליטיקלי קורקט…. מדברת בלשון הצבועה של הצרפתים במקום למצוא איזה אינטרס מקביל צרפתי ולהלום בו. רק כך ה”צפרדעים” יבינו מה מנסים לרמוז להם….     

במזרח התיכון כדאי ללמוד ערבית מדוברת , זאת השפה שתשלוט גם בצרפת לעתיד לבוא וזה לקראת מימוש בצעדי ענק!

mdo

קרדיט: מארגני תערוכת Eurosatory 2024